Ακολουθήστε μας:
Σάββατο, 6 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Παναγιωτόπουλος Γιώργος: «Ερασιτεχνισμοί» παρεμβάσεων, ανεβάζουν κατακόρυφα την επικινδυνότητα του δρόμου Πάτρα – Πύργος

7 Ιουνίου 2022
Παναγιωτόπουλος Γιώργος: «Ερασιτεχνισμοί» παρεμβάσεων, ανεβάζουν κατακόρυφα την επικινδυνότητα του δρόμου Πάτρα – Πύργος

 

Παναγιωτόπουλος Γιώργος
Αν. Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών
Δημοτικός Σύμβουλος Ανδραβίδας Κυλλήνης

Το ζήτημα του δρόμου Πατρών – Πύργου απασχολεί δεκαετίες τους συμπολίτες μας
και κατοίκους άλλων περιοχών που πολλοί εξ αυτών, θρηνούν θύματα στον βωμό
της αδιαφορίας του κράτους.

Δηλώσεις, σχεδιασμοί, ανακοινώσεις και φωτογραφίες κυβερνητικών παραγόντων
για την υλοποίηση του νέου δρόμου, «φωτίζουν» μόνο την τραγικότητα των
στιγμών των οικογενειών των θυμάτων, χωρίς ίχνος ανάληψης της ευθύνης.
Άλλη μια τέτοια σχετική φιέστα είχαμε τελευταία, με την πολλοστή πλέον φορά,
ανακοίνωσης των έργων για τον μακάβριο δρόμο.

Ταυτόχρονα, με πολυδιαφημιζόμενο τρόπο, μάθαμε για έργα βελτίωσης της
ασφάλειας του υπάρχοντος δικτύου, ύψους πολλών εκατομμυρίων ευρώ. (30 εκ)
Έργα που θα περιόριζαν τα θανατηφόρα ατυχήματα και θα βελτίωναν την
προσπελασιμότητα του δρόμου έως την ολοκλήρωση του νέου αυτοκινητόδρομου,
όποτε και εάν παραδοθεί.

Τα έργα των 30 εκατομμυρίων ευρώ ξεκίνησαν. Αρκεί να κινηθούμε στον επίμαχο
δρόμο για να το βιώσουμε.
Χωρίς τεχνικές γνώσεις και μακριά από την λογική του μηδενισμού, θα μεταφέρω
την βίωση του χρήστη του δρόμου και βέβαια θα θέσω ερωτήματα που χρήζουν
απάντησης από τους φορείς (περιφέρεια , κυβέρνηση) του εν λόγω έργου.

Αν κινηθεί οποιοσδήποτε στον δρόμο Πατρών – Πύργου, ιδιαίτερα στο τμήμα Ν.
Μανωλάδα – Κάτω Αχαΐα, θα αντιληφθεί έναν ασφυκτικό περιορισμό και
καθυστέρηση κίνησης με συσσώρευση οχημάτων, που αυξάνεται γεωμετρικά όσο
επεκτείνεται το τμήμα των παρεμβάσεων.
Περιορισμός, που καθιστά όμηρο και αδύναμο τον οδηγό να αντιδράσει σε κάθε
τυχαίο συμβάν.

Έργο 30 εκ. ευρώ, που αφαιρεί την ΛΑΕ (λωρίδα έκτακτης ανάγκης), που επιβάλλει
ταχύτητες 10 ή 20 ή 30 χιλιομέτρων ανά ώρα στον οδηγό, αιχμάλωτο σε πιθανό
προπορευόμενο όχημα ή αγροτικό μηχάνημα. Μια εξέλιξη που οδηγεί σε
εκνευρισμούς, σε ακραίες καθυστερήσεις και ταλαιπωρία χωρίς προηγούμενο.
Αναρωτιέμαι, χωρίς να είμαι ειδικός, αν αυτό συμβάλλει, μεσοπρόθεσμα, στην
βελτίωση της ασφάλειας και κυκλοφορίας.

Αναρωτιέμαι, όπως έχει ανακοινωθεί, τι θα συμβεί όταν επεκταθούν οι περιορισμοί
σε όλο το μήκος της Πατρών – Πύργου.

Η λειτουργικότητα του δρόμου εξαρτάται από την δυνατότητά του να εξυπηρετεί
κάθε χρονική στιγμή τις ανάγκες των κατοίκων, των εργαζομένων και των
επισκεπτών των περιοχών που διατρέχει.
Είναι πλέον λειτουργικός ο δρόμος;

Ποια θα είναι η προσπελασιμότητά του, όταν «κλείσει» μέχρι τον Πύργο;
Δηλαδή ποιο το κόστος σε χρόνο, χρήμα, ενόχληση και κίνδυνο, που θα υποστεί η
κοινωνία και οι πολίτες, για να φτάσουν στον προορισμό τους;
Ποια είναι η ανταποκρισιμότητα μεταξύ των δρόμων που τέμνουν, τον Πάτρα
–Πύργος και η αμεσότητα μετακινήσεων μεταξύ διαφόρων προορισμών;
Ξέχασαν μάλλον οι παράγοντες του έργου ότι, εκατέρωθεν του δρόμου και σε όλο
το μήκος του, υπάρχουν κοινωνίες και επιχειρήσεις που διαρκώς κινούνται για
λόγους ανάγκης και εργασίας.

Πως διασφαλίζεται η απρόσκοπτη και έγκαιρη πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας, όταν
οι περιορισμοί απαγορεύουν ουσιαστικά την «κυκλοφορία ανάγκης» ακόμα και των
ασθενοφόρων;
Φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν απαντήσεις που εμπεριέχονται σε μελέτες και που
εμείς οι αδαείς χρήστες του δρόμου και κάτοικοι του Ν. Ηλείας δεν έχουμε
καταλάβει ακόμα. Έχει γίνει αποτύπωση και ανάλυση της πρότερης, του έργου παρέμβασης,
κατάστασης;

Έχει υπάρξει διαμόρφωση προτάσεων, της μελέτης εφαρμογής και αξιολόγηση των
προτεινόμενων, υλοποιούμενων τώρα, επιπτώσεων του έργου;
Έχουν ληφθεί υπόψιν μελέτες κυκλοφοριακού φόρτου (κυκλοφοριακά
χαρακτηριστικά του Ν. Ηλείας) που αφορούν διάφορα σημεία αναφοράς του
δρόμου και σε διαφορετικές χρονικές περιόδους;

Μήπως πρέπει να ενημερώσουν οι υπεύθυνοι, της περιφέρειας και του κράτους,
ποια ήταν η κυκλοφοριακή ικανότητα του υφιστάμενου δρόμου, προ
παρεμβάσεων, και ποια θα είναι κατόπιν των έργων των 30εκ ευρώ, που θα
διασφαλίζει την ομαλή κυκλοφορία και θα προστατεύει τον οδηγό και τους πολίτες;

Αληθεύει ότι θα έρθει κλιμάκιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με
πρόταση για αλλαγή στις παρεμβάσεις που ήδη υλοποιούνται; Γιατί;
Τελικά, μήπως το έργο των 30 εκ ευρώ , είναι προϊόν μιας βολικής απόφασης των
υπευθύνων, με ερασιτεχνισμό και επικίνδυνες επιπτώσεις;

Προηγούμενο Άρθρο

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΤΡΙΝΗΣ: “Το σχέδιο ανασυγκρότησης της Ηλείας έμεινε στα λόγια και αγνοείται”

Επόμενο Άρθρο

Πανελλήνιες: Φροντιστήριο Άλμα-Απαντήσεις σε Ανατομία-Φυσιολογία

Σχετικά Άρθρα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση
Νέα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση

5 Δεκεμβρίου 2025
Μ. Κατρίνης: Κοινή ευρωπαϊκή άμυνα – ασπίδα για τον Ελληνισμό Ελλάδας και Κύπρου
Τοπικά

M.Κατρίνης: Σε κίνδυνο η συνδεδεμένη ενίσχυση στους κτηνοτρόφους από ψηφιακά εμπόδια

5 Δεκεμβρίου 2025
Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα
Τοπικά

Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα

5 Δεκεμβρίου 2025
Δ.Αυγερινοπούλου: Επιπλέον 50 εκατομμύρια ευρώ για αποζημιώσεις κτηνοτρόφων
Τοπικά

Δ.Αυγερινοπούλου: Επιπλέον 50 εκατομμύρια ευρώ για αποζημιώσεις κτηνοτρόφων

5 Δεκεμβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Δωρεάν φάρμακα κατά της παχυσαρκίας για 10.000 Έλληνες
Υγεία

Παχυσαρκία: Τα πασίγνωστα φάρμακα που φέρνουν επανάσταση

5 Δεκεμβρίου 2025
Στην Αθήνα σήμερα οι ηγέτες των Βαλκανίων: Τα πρόσωπα, τα μηνύματα και η ατζέντα
Ελλάδα, Πολιτική

Mαξίμου σε συναγερμό-Κάνει τον Τσίπρα κύριο αντίπαλο του Μητσοτάκη

5 Δεκεμβρίου 2025
Στην Ολυμπία το 31ο Διεθνές Συνέδριο Φιλοσοφίας 6-7/12
Τοπικά, Πολιτισμός

Στην Ολυμπία το 31ο Διεθνές Συνέδριο Φιλοσοφίας 6-7/12

5 Δεκεμβρίου 2025
Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση
Νέα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση

5 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
Πανελλήνιες: Τι θέματα έπεσαν σε Αρχαία, Μαθηματικά και Βιολογία σήμερα

Πανελλήνιες: Φροντιστήριο Άλμα-Απαντήσεις σε Ανατομία-Φυσιολογία

Μεγάλη συμμετοχή παιδιών στην Παγκόσμια Μέρα Ποδηλάτου στην Αμαλιάδα

Μεγάλη συμμετοχή παιδιών στην Παγκόσμια Μέρα Ποδηλάτου στην Αμαλιάδα

Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας

Το ανέκδοτο της ημέρας

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος