Ν.Βέρρας
Για 10η ημέρα συνεχίζεται η απεργία στα πλοία που εκτελούν δρομολόγια από το λιμάνι της Πάτρας και φυσικά συνεχίζεται και η οικονομική ζημιά για τους παραγωγούς της Ηλείας αφού τα προϊόντα τους και κυρίως το καρπούζι μένει στις νταλίκες ή στα χωράφια και σαπίζει όπως ήδη έχουμε αναφέρει σε προηγούμενο ρεπορτάζ του iliaoikonomia.gr προ ημερών. Το καρπούζι που είναι το κατεξοχήν προιόν της εποχής διατίθεται και στο εξωτερικό σε μεγάλες ποσότητες αλλά τώρα με την απεργία αυτό δεν μπορεί να γίνει.
Τα μεσάνυχτα της Τρίτης έγινε μαραθώνια σύσκεψη μεταξύ της διοίκησης της ΠΕΝΕΝ και της ATTICA GROUP, που πραγματοποιήθηκε στο πλοίο «SUPERFAST III», στο λιμάνι της Πάτρας.
Σύμφωνα με την ΠΕΝΕΝ η συνάντηση, που ζητήθηκε από το ναυτεργατικό σωματείο, συγκέντρωσε το σύνολο των απεργών με επικεφαλής τον Πρόεδρο της Ένωσης, ενώ την ATTICA GROUP εκπροσώπησαν οι κ.κ Κυριάκος Μάγειρας, Παναγιώτης Δικαίος και ο Πρόεδρος του ΣΕΕΝ Διονύσης Θεοδωράτος.
Η Πανελλήνια Ενωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού σημειώνει ότι μετά από εκτενή συζήτηση κατατέθηκε για πρώτη φορά ολοκληρωμένη πρόταση στα αιτήματα και τις διεκδικήσεις του κλάδου που εμπλουτίστηκε και από μια νέα προσθήκη, ενώ η Διοίκηση του ναυτεργατικού σωματείου έχει συγκαλέσει για σήμερα έκτακτη απεργιακή συνέλευση των μελών της προκειμένου να δοθεί η απάντησή.
Το Δ.Σ της ΠΕΝΕΝ αναφέρει ότι έχουν γίνει σημαντικά βήματα στην κατεύθυνση ικανοποίησης των αιτημάτων ενώ αποφάσισε την προκήρυξη νέας 24ωρης απεργίας για τα Ε/Γ- Ο/Γ της γραμμής Πάτρας – Ηγουμενίτσας – Ιταλίας.
Η ΠΕΝΕΝ έχει ήδη ενημερώσει τις ναυτιλιακές εταιρείες και τους Πλοιάρχους για τη συγκρότηση προσωπικού ασφαλείας, καταθέτοντας τα ονοματεπώνυμα και τις θέσεις των μελών που θα βρίσκονται στα πλοία για την επιστασία κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης.


















