Ν.Βέρρας
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ολυμπίας Οδού για το νέο αυτοκινητόδρομο, η μέση ημερήσια κυκλοφορία στο τμήμα Κυλλήνη – Πύργος (29 χλμ.) ανήλθε σε 5.250 οχήματα ανά κατεύθυνση, ενώ στη ζώνη Μιντιλόγλι – Κυλλήνη (46 χλμ.) καταγράφηκαν 10.200 οχήματα, ιδιαίτερα στην περιοχή της Κάτω Αχαΐας.
Τα στοιχεία αυτά, που αφορούν τους πρώτους δύο μήνες λειτουργίας, αντικατοπτρίζουν τη δυναμική του νέου δρόμου, ο οποίος εξυπηρετεί τόσο κατοίκους όσο και χιλιάδες τουρίστες που κινούνται προς τις παραθαλάσσιες περιοχές της Ηλείας.
– Το θέμα των διοδίων και της τιμής τους είναι κάτι που έως τώρα επηρεάζει λιγότερο τον κόσμο καθώς προς το παρόν πληρώνουν μόνο 2.10 ευρώ, αλλά όταν θα ολοκληρωθεί ο δρόμος περίπου άλλα τόσα θα πληρώνουν και στα διόδια της μπαίνοντας στην Πάτρα. Αφού η Ολυμπία Οδός που έχει την ευθύνη λειτουργίας του οδικού άξονα, από την 1η Αυγούστου έθεσε σε ισχύ το σύστημα διοδίων μόνο για τη ζώνη Κυλλήνη- Πύργος (29χλμ.), ενώ η ζώνη Μιντιλόγλι–Κυλλήνη (46χλμ.), η οποία περιλαμβάνει και τα εναπομείναντα υπό κατασκευή 10 χλμ. Μιντιλόγλι–Καμίνια, παραμένει σε ελεύθερη χρήση (άνευ διοδίου) έως την ολοκλήρωση της κατασκευής.
Η τιμή δηλαδή θα είναι στα 4.20 ευρώ ενώ για να επιστρέψουν θα πληρώνουν 8.40 ευρώ. Δεν είναι αμελητέο το ποσό στην εποχή μας. Σίγουρα αυτό θα φέρει κάποιες αντιδράσεις…














