Ακολουθήστε μας:
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Πέθανε ο εκδότης Κώστας Καββαθάς-Στα Βυτινέϊκα η κηδεία του

10 Απριλίου 2025
Πέθανε ο εκδότης Κώστας Καββαθάς-Στα Βυτινέϊκα η κηδεία του

Έφυγε από την ζωή ο εκδότης και δημοσιογράφος Κώστας Καββαθάς όπου είχε καταγωγή από τα Βυτινέϊκα του Πύργου και εκεί θα γίνει η κηδεία του.

Η διαδρομή του

Ο Κώστας Καββαθάς γεννήθηκε στην Αθήνα του 1939 (2 Μαρτίου), στα δύσκολα χρόνια της κατοχής και του εμφυλίου όπως αρεσκόταν να λέει ο ίδιος και τελείωσε το 2o Γυμνάσιο Αρρένων. Από πολύ νωρίς έδειξε το ενδιαφέρον του για τα αεροπορικό δρώμενα και έτσι το 1957 εκπαιδεύτηκε στο Αεραθλητικό Κέντρο Τριπόλεως, όπου και έβγαλε άδεια χειριστή ανεμόπτερου.

Την επόμενη χρονιά (1958) πήγε στην Μεγάλη Βρετανία όπου φοίτησε στη σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών του London Northern Polytechnic, έως και το 1960. Μπορεί να μην ολοκλήρωσε τις σπουδές του αλλά ήρθε πολύ κοντά με τον κόσμο του αυτοκινήτου -και σε αγωνιστικό επίπεδο- μιας και τότε η Μεγάλη Βρετανία ήταν ένα από τα επίκεντρά του.

Η δημοσιογραφική του διαδρομή ξεκίνησε το 1959 στο περιοδικό «Ταχύτης», διακόπηκε για τη στρατιωτική του θητεία και συνεχίστηκε το 1963 στην εφημερίδα «Μεσημβρινή». Όπου για τρία χρόνια διατηρούσε τη στήλη αυτοκινήτου, ενώ στη συνέχεια εργάστηκε στο εβδομαδιαίο περιοδικό επικαιρότητας Άλφα.

Λίγο αργότερα χρονολογείται και η πρώτη του προσπάθεια να εκδώσει δικό του περιοδικό, μαζί με το Γιάννη Μπαρδόπουλο, το Τροχοί & Δρόμοι, η οποία όμως διακόπηκε λίγο πριν το τυπογραφείο. Μετά από ένα σύντομο πέρασμα από το Νέο Αυτοκίνητο, εντάχθηκε στο επιτελείο του περιοδικού Αuto Eξπρές, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 1967. Σύντομα ανέλαβε εκεί και τη θέση του αρχισυντάκτη, διαδεχόμενος τον Κυριάκο Κοροβηλά.

Ο Κώστας Καββαθάς εργάστηκε και στην τηλεόραση (ΕΙΡΤ), όπου η πιο σημαντική στιγμή του ήταν ότι μαζί με τον Ιάσονα Μοσχοβίτη περιέγραψε ζωντανά την αποστολή του Απόλλωνα 11 και της προσελήνωσης.

Στη μικρή οθόνη επέστρεψε με το Mega Channel και με την πρώτη εκπομπή για το αυτοκίνητο της ελληνικής τηλεόρασης που λεγόταν «Τροχοί & Δρόμοι».

Τον Οκτώβριο του 1970, ίδρυσε μαζί με τη σύζυγό του Σοφία τις Τεχνικές Εκδόσεις και τους 4Τροχούς, ενώ στην πορεία προστέθηκαν και πολλοί άλλοι γνωστοί τίτλοι, με ποιο σημαντικούς τους Πτήση & Διάστημα, Ήχος & Hi-Fi, Ram, 2 Τροχοί, καθώς και ο ραδιοφωνικός σταθμός «Εν Λευκώ».

Παράλληλα αρθρογραφούσε στο εβδομαδιαίο περιοδικό Επίκαιρα, συνεργάστηκε με την Καθημερινή το 1990 και για ένα μικρό χρονικό διάστημα, στο Βήμα από το 1991 έως το 1998 και στο Πρώτο Θέμα από το πρώτο φύλλο του έως και το 2012.

Advertisement

Στο ενεργητικό του Κώστα Καββαθά περιλαμβάνονται τα βιβλία «Porsche, ο άνθρωπος και τα αυτοκίνητα» του Richard von Frankenberg που μετέφρασε στα ελληνικά το 1972 μαζί με δύο ακόμη διακεκριμένους συναδέλφους του, το «Οδηγώντας: Το βιβλίο του Πραγματικού Οδηγού», καθώς και το «Ασημόσπιτο» που έχει εκδοθεί πρόσφατα.

Ο Κώστας Καββαθάς μετείχε στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου της εποχής. Στο παλμαρέ του περιλαμβάνονται 5 συμμετοχές σε Ράλλυ Ακρόπολις καθώς και σε δεξιοτεχνίες, αναβάσεις και σιρκουί οδηγώντας Peugeot 204 και ΝSU 1200 TT με το ψευδώνυμο Πηλέας.

Επίσης είχε πιλοτάρει αρκετούς τύπους αεροσκαφών, ενώ είχε πετάξει με περισσότερα από 23 μαχητικά.

Ο Κώστας Καββαθάς διετέλεσε μέλος της επιτροπής του ευρωπαϊκού «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» (COTY) από το 1984 έως και το 2004, ενώ είχε διατελέσει δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων με το συνδυασμό του Αντώνη Τρίτση,

Επίσης ήταν εμπνευστής του 1ου Ευρωπαϊκού Συνέδριο για τα Καθαρά Αυτοκίνητα και του 1ο Eco-Rally στην Πολυτεχνειούπολη της Αθήνας μαζί με το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο (1997) καθώς και της πρωτοβουλίας Φαέθων 2004.

Το 1994 δημιούργησε το δεύτερο ιδιωτικό κόμβο Internet στην Ελλάδα, την Techlink και το 2000 το πρώτο Κέντρο Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, το Safetrack, που λειτουργούσε στην πίστα των Μεγάρων.

Προηγούμενο Άρθρο

Πέφτουν οι τιμές βενζίνης & πετρελαίου-Πόσο θα πληρώσουν οι εκδρομείς του Πάσχα

Επόμενο Άρθρο

Κατάκολο: Το καλοκαίρι η ανάδειξη του επενδυτή-30 χρόνια η παραχώρηση-Ποιος θέλει διακαώς το λιμάνι

Σχετικά Άρθρα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση
Νέα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση

5 Δεκεμβρίου 2025
Μ. Κατρίνης: Κοινή ευρωπαϊκή άμυνα – ασπίδα για τον Ελληνισμό Ελλάδας και Κύπρου
Τοπικά

M.Κατρίνης: Σε κίνδυνο η συνδεδεμένη ενίσχυση στους κτηνοτρόφους από ψηφιακά εμπόδια

5 Δεκεμβρίου 2025
Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα
Τοπικά

Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα

5 Δεκεμβρίου 2025
Δ.Αυγερινοπούλου: Επιπλέον 50 εκατομμύρια ευρώ για αποζημιώσεις κτηνοτρόφων
Τοπικά

Δ.Αυγερινοπούλου: Επιπλέον 50 εκατομμύρια ευρώ για αποζημιώσεις κτηνοτρόφων

5 Δεκεμβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας
Life Style

Το ανέκδοτο της ημέρας

5 Δεκεμβρίου 2025
Εντυπωσιακή η Τελετή Παράδοσης Ολυμπιακής Φλόγας στην Αθήνα
Τοπικά, Πολιτισμός

Εντυπωσιακή η Τελετή Παράδοσης Ολυμπιακής Φλόγας στην Αθήνα

5 Δεκεμβρίου 2025
Μ. Κατρίνης: Κοινή ευρωπαϊκή άμυνα – ασπίδα για τον Ελληνισμό Ελλάδας και Κύπρου
Τοπικά

M.Κατρίνης: Σε κίνδυνο η συνδεδεμένη ενίσχυση στους κτηνοτρόφους από ψηφιακά εμπόδια

5 Δεκεμβρίου 2025
Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα
Τοπικά

Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα

5 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
Κατάκολο-Πύργος: Επισκέπτης γράφει για όσα είδε-«Ασχήμια, κατάντια & αρνητική εικόνα»

Κατάκολο: Το καλοκαίρι η ανάδειξη του επενδυτή-30 χρόνια η παραχώρηση-Ποιος θέλει διακαώς το λιμάνι

ΔΥΠΑ: Έδωσε 147.000 για αίθουσες τηλεδιάσκεψης που … χάθηκαν

Πληρώνεται σήμερα το δώρο Πάσχα στους ανέργους

Ελαιόλαδο: Αυτές είναι οι προβλέψεις των ειδικών για την φετινή παραγωγή – Τι θα γίνει με τις τιμές

Δασμοί Τραμπ: Σε αναστάτωση ο κλάδος της επιτραπέζιας ελιάς

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος