Ακολουθήστε μας:
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Σούπερ μάρκετ: Ποιες αλλαγές έρχονται στις προσφορές από τον Μάρτιο – Πώς θα γίνονται “μυστικοί” έλεγχοι

2 Φεβρουαρίου 2025
Σούπερ μάρκετ: Ποιες αλλαγές έρχονται στις προσφορές από τον Μάρτιο  – Πώς θα γίνονται “μυστικοί” έλεγχοι

Αλλαγές αναμένεται να γίνουν από τον Μάρτιο στον τρόπο που υλοποιούν τις προωθητικές τους ενέργειες τα σούπερ μάρκετ, με στόχο αφενός να είναι πιο “ειλικρινείς” οι προσφορές και αφετέρου να μειωθούν οι τιμές σε βασικά αγαθά που προμηθεύονται καθημερινά τα νοικοκυριά.

Την ίδια στιγμή δημιουργείται μια «μυστική» ομάδα ελεγκτών, η οποία θα αναλάβει να ελέγχει τον τρόπο που υλοποιούνται οι προωθητικές ενέργειες από σούπερ μάρκετ και βιομηχανίες. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες στόχος είναι οι προσφορές και οι εκπτώσεις να είναι αληθινές, έτσι ώστε να έχουν σημαντικό όφελος οι καταναλωτές. Ουσιαστικά οι εκπτώσεις και οι προσφορές να περάσουν σε μόνιμη βάση στις τιμές των προϊόντων.

Με τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες, ο οποίος βρίσκεται ήδη σε ισχύ αλλά ουσιαστικά θα εφαρμοσθεί τις επόμενες εβδομάδες θα ελέγχονται οι προωθητικές ενέργειες με στόχο την προστασία των καταναλωτών. Μάλιστα οι νέοι κανόνες για τις προωθητικές ενέργειες δεν θα ισχύουν μόνο για τα σούπερ μάρκετ αλλά για όλα τα καταστήματα που πωλούν τρόφιμα και άλλα βασικά αγαθά.

Στόχος είναι να υπάρξει μεγαλύτερη διαφάνεια στο καθεστώς των προσφορών, να γίνεται ευκολότερα η σύγκριση από τους καταναλωτές και κυρίως να μειωθούν οι τιμές σε τρόφιμα και άλλα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης σε μόνιμη βάση. Τα σούπερ μάρκετ θα έχουν την υποχρέωση να επικοινωνούν με σαφή και ξεκάθαρα μηνύματα τις προωθητικές ενέργειες στους καταναλωτές. Με τις νέες παρεμβάσεις του υπουργείου Ανάπτυξης επιδιώκεται να μπει φρένο σε κάποιες από τις προωθητικές ενέργειες που υπάρχουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ και οι οποίες μπερδεύουν τους καταναλωτές. Επίσης, να μπει ένα τέλος στις «μόνιμες» και «ύποπτες» προσφορές 2+1, 5+1 και άλλες οι οποίες κάποιες από αυτές δεν έχουν ιδιαίτερο όφελος για τους καταναλωτές. Αυτό που επιδιώκεται από το υπουργείο Ανάπτυξης, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι οι  προωθητικές ενέργειες να είναι «ειλικρινείς». Δηλαδή να είναι ξεκάθαρες και να μην παραπλανούν τους καταναλωτές. Σημειώνεται ότι περίπου 1 στα 4 προϊόντα που βρίσκονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ, διατίθενται μέσα από κάποια προωθητική ενέργεια.

Ποια είναι τα νέα μέτρα

Σύμφωνα με πληροφορίες οι νέοι κανόνες που θα ισχύσουν για τις προωθητικές ενέργειες στα σούπερ μάρκετ αλλά και στα υπόλοιπα καταστήματα πώλησης τροφίμων και θα γίνουν αντιληπτοί από τους καταναλωτές το αργότερο μέχρι τον Μάρτιο είναι οι εξής:

  • Οι προσφορές 1+1 δώρο, 2+1 δώρο, 5+1 δώρο, και όσες προωθητικές ενέργειες περιλαμβάνουν δωρεάν προϊόν με την αγορά κάποιων άλλων θα συνεχίσουν να υφίστανται. Ωστόσο οι εταιρείες που θα πραγματοποιούν αυτές τις προσφορές θα πρέπει να διαθέτουν στα ράφια των καταστημάτων τα προϊόντα ως ξεχωριστή μονάδα. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούν οι καταναλωτές να συγκρίνουν εάν τους συμφέρει να αγοράσουν ένα προϊόν ή να «στοκάρουν» περισσότερα προϊόντα για πάρουν ένα δωρεάν. Μέσω της συγκεκριμένης αλλαγής οι καταναλωτές δεν θα μπερδεύονται με τις εκατοντάδες προσφορές που γίνονται καθημερινά στα σούπερ μάρκετ, θα μπορούν να συγκρίνουν καλύτερα τις τιμές σε ομοειδή προϊόντα και δεν θα αναγκάζονται να στοκάρουν. Είναι χαρακτηριστικό ότι καθημερινά οι καταναλωτές βρίσκονται αντιμέτωποι με εκατοντάδες προσφορές σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, όπως για παράδειγμα σε ζυμαρικά, καφέδες και απορρυπαντικά. Επίσης, δεν αποκλείεται σε αρκετές περιπτώσεις να μην υπάρχουν προωθητικές ενέργειες για παράδειγμα 2+1 δώρο αλλά να υπάρχει συσκευασία με 3 τεμάχια σε πιο ανταγωνιστική τιμή, έτσι ώστε να μπορεί να γίνεται και η σύγκριση των τιμών σε αυτές τις περιπτώσεις πιο εύκολα.
  • Αλλαγές θα υπάρξουν και στις προωθητικές ενέργειες που περιλαμβάνουν έκπτωση στην τιμή. Για παράδειγμα εάν ένα προϊόν πωλείται με έκπτωση 30 λεπτά, η έκπτωση αυτή θα πρέπει να είναι με βάση την προηγούμενη τιμή που ίσχυε τις τελευταίες 30 ημέρες. Ουσιαστικά η έκπτωση στην τιμή του προϊόντος δεν θα μπορεί να βρίσκεται στα ράφια των σούπερ μάρκετ για πάρα πολλές ημέρες καθώς με αυτόν τον τρόπο χάνεται η ουσία της προωθητικής ενέργειας. Στόχος εξάλλου του υπουργείου Ανάπτυξης είναι οι επιχειρήσεις που θέλουν να διαθέτουν τα προϊόντα τους με έκπτωσή για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι να περνούν τις μειώσεις μόνιμα στις τιμές των προϊόντων.

«Μυστική» ομάδα για τους ελέγχους

Με τις αλλαγές στις προωθητικές ενέργειες να βρίσκονται στην τελική ευθεία το υπουργείο Ανάπτυξης «στήνει» τον ελεγκτικό μηχανισμό που θα αναλάβει τους ελέγχους στον τρόπο που θα υλοποιούνται το επόμενο διάστημα οι προωθητικές ενέργειες. Σύμφωνα με πληροφορίες οι ελεγκτές θα επισκέπτονται τα σούπερ μάρκετ και τα υπόλοιπα καταστήματα τροφίμων και παριστάνοντας τους πελάτες θα ελέγχουν ότι οι προωθητικές ενέργειες  ακολουθούν τους κανόνες του Κώδικα Δεοντολογίας.

Γράφει ο Δημήτρης Χριστούλιας  enikonomia.gr

Προηγούμενο Άρθρο

Το τραγούδι «Αστερομάτα» με την Klavdia θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην 69η Eurovision

Επόμενο Άρθρο

Το ανέκδοτο της ημέρας

Σχετικά Άρθρα

Δήμος Πύργου: Αλλάζουν οι αντικειμενικές ακινήτων αλλά όχι αναδρομικά λέει το Υπουργείο
Οικονομία

Πώς και πότε μπορείτε να λάβετε επιδότηση για ανακαίνιση ακινήτων

4 Δεκεμβρίου 2025
Eurostat: Άλμα του πληθωρισμού στο 2,9% τον Νοέμβριο στην Ελλάδα
Οικονομία

Eurostat: Άλμα του πληθωρισμού στο 2,9% τον Νοέμβριο στην Ελλάδα

4 Δεκεμβρίου 2025
“Φωτιά” οι τιμές των ελληνικών τυριών – Μισό μεροκάματο για ένα κιλό!
Οικονομία

“Φωτιά” οι τιμές των ελληνικών τυριών – Μισό μεροκάματο για ένα κιλό!

2 Δεκεμβρίου 2025
«Απλησίαστο» και το κρέας – Σενάρια για νέες αυξήσεις έως και 20% στις τιμές
Οικονομία

Χριστούγεννα με χοιρινό στα 14,9 ευρώ το κιλό – Νέες αυξήσεις στις τιμές για τα κρέατα

1 Δεκεμβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Τοπικά

Εμπορικός Σύλλογος Πύργου: Το ωράριο καταστημάτων ενόψει Χριστουγέννων & Πρωτοχρονιάς

5 Δεκεμβρίου 2025
Η νέα Πατρών–Πύργου σε κυκλοφορία –Μετά από εκατοντάδες νεκρούς, ένας δρόμος με ασφάλεια
Τοπικά

Η νέα Πατρών–Πύργου σε κυκλοφορία –Μετά από εκατοντάδες νεκρούς, ένας δρόμος με ασφάλεια

5 Δεκεμβρίου 2025
Προκαλεί ο νεοδημοκράτης Χρήστος Μαγειρίας: Κέρδισε το τζόκερ 7-8 φορές
Ελλάδα, Πολιτική

Προκαλεί ο νεοδημοκράτης Χρήστος Μαγειρίας: Κέρδισε το τζόκερ 7-8 φορές

5 Δεκεμβρίου 2025
Παρατείνεται το επίδομα θέρμανσης
Οικονομία, Ελλάδα

Επίδομα Θέρμανσης: Στις 23 Δεκεμβρίου η πληρωμή-Τα ποσά

5 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας

Το ανέκδοτο της ημέρας

Συντάξεις: Κόφτης και στις επικουρικές – Τα νέα ποσά σε ΙΚΑ, Δημόσιο, ΟΑΕΕ

Δίνετε χρήματα σε παιδιά & εγγόνια; Τα ελέγχει η εφορία-Τι να προσέξετε

Πώς ο πρωθυπουργός ήταν κατηγορηματικός ότι δεν υπήρχε εύφλεκτο υλικό λίγες ώρες μετά το δυστύχημα;

Αποκάλυψη για Τέμπη: «13 μέρες πριν την τραγωδία αγοράστηκαν 25.000 λίτρα ξυλολίου»

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος