Ακολουθήστε μας:
Σάββατο, 6 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Τέμπη: Καταπέλτης έγγραφα της ΡΑΣ-«Είχαμε προειδοποιήσει, όλοι γνώριζαν»

26 Μαρτίου 2023
ΟΣΕ: Από Πύργο έως Λιανοκλάδι υπάρχει ένας!!! υπάλληλος για 98 διαβάσεις!

Το κυβερνητικό αφήγημα περί άγνοιας για την κατάσταση στις σιδηροδρομικές μεταφορές κατέρριψε χθες με στοιχεία, η πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, Ιωάννα Τσιαπαρίκου.

Μιλώντας στο Kontra24 και την Αναστασία Γιάμαλη, η Πρόεδρος της ΡΑΣ κατήγγειλε πως όλοι γνώριζαν την κατάσταση στον σιδηρόδρομο διότι επανειλημμένα είχαν προειδοποιηθεί εγγράφως και περιέγραψε το πώς έμειναν αναπάντητες οι επιστολές που είχαν κοινοποιηθεί στο υπουργείο Μεταφορών.

Όπως τόνισε, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων είχε προειδοποιήσει έγκαιρα για τους κινδύνους και τα ζητήματα ασφαλείας ενώ η ίδια παρουσίασε έγγραφα που είχαν αποσταλεί και κοινοποιηθεί στην πολιτική ηγεσία. Μεταξύ τους, περιλαμβάνεται επιστολή της 13ης Δεκεμβρίου του 2021 με τίτλο «Συστάσεις για τη βελτίωση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων» και με παραλήπτες τόσο τους ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΣΤΑΣΥ, όσο και στα γραφεία του τότε υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, του υφυπουργού και του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, αλλά και του Γενικού Διευθυντή Μεταφορών του Υπουργείου.

Η επιστολή 4 μέρες πριν την τραγωδία

Η τελευταία έγγραφη ενέργεια της ΡΑΣ ήρθε μόλις 4 ημέρες πριν την σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών με αίτημα ενημέρωσης για το προσωπικό του ΟΣΕ και το κατά πόσο λήφθηκαν ή πρόκειται να ληφθούν μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, μετά τα τελευταία περιστατικά εκτροχιασμών.

Η κ. Τσιαπαρίκου επεσήμανε ότι οι διαδικασίες από την ΡΑΣ είχαν γίνει, και «εμείς δεν θα μπορούσαμε να μη δώσουμε την έγκριση ασφαλείας στον ΟΣΕ εφόσον όλες αυτές οι διαδικασίες είναι καταγεγραμμένες. Από την ώρα που καταγράφονται, είναι δέσμευση του ΟΣΕ να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα να ελέγχει τους κινδύνους ασφάλειας και αν συμμορφώνεται πλήρως με τις νομοθετικές διατάξεις. Με αυτόν τον τρόπο δίνουμε την έγκριση ασφάλεια και από εκείνη την ώρα ο ΟΣΕ επωμίζεται την ευθύνη για αυτά που περιγράφονται», ενώ στη συνέχεια η ΡΑΣ συνεχίζει με εποπτείες και τακτικούς ελέγχους για τους κινδύνους που εντοπίζονται από την προηγούμενη χρονιά, που ωστόσο είναι έλεγχοι «ποιοτικοί και δειγματοληπτικοί, δεν είναι ποσοτικοί». «Ο ίδιος ο ΟΣΕ πρέπει να αναλαμβάνει μέτρα και στο τέλος υπάρχει η ΡΑΣ που βάσει κινδύνων καταρτίζει ένα ετήσιο πρόγραμμα δειγματοληπτικών ελέγχων, περίπου έναν τον μήνα» όπως εξήγησε.

«Πάντα όταν είχαμε υπόνοια ότι υπάρχει κάποιος κίνδυνος ενημερώναμε και το κοινοποιούσαμε και στο υπουργείο. Έχω μαζί μου σειρά εγγράφων στα οποία χτυπάμε τα καμπανάκια για τα οποία κατηγορηθήκαμε ότι ερχόμαστε εκ των υστέρων να τα χτυπήσουμε. Από το 2018 το κάναμε με όλες τις διοικήσεις ΟΣΕ. Λέγαμε ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρούμε την αύξηση της συχνότητας ατυχημάτων και εφιστούμε την προσοχή σας για την τήρηση των κανόνων και των διαδικασιών. Αυτό το έγγραφο είναι κοινοποιημένο, όχι μόνο στη διοίκηση του ΟΣΕ, αλλά και στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών».

«Όλοι γνώριζαν την κατάσταση στον σιδηρόδρομο. Όλοι τη γνώριζαν».
Σχετικά με το αν υιοθετήθηκαν οι συστάσεις της ΡΑΣ από τον ΟΣΕ και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η κα Τσιαπαρίκου , είπε πως «εκ του αποτελέσματος φαίνεται πως όχι».

Ανέφερε επίσης ότι τον περασμένο Σεπτέμβριο δημοσιοποιήθηκε η έκθεση για το 2021, στην οποία καταγράφονταν «πάρα πολύ αυξημένα συμβάντα και ατυχήματα» και έγινε συνάντηση της ίδιας με τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών. «Τα προβλήματα είναι γνωστά, δεν τα ανακαλύψαμε εμείς. Δεν χρειαζόταν να χτυπήσουμε καμπανάκια, ήταν όλοι γνώστες και της κακής κατάστασης του δικτύου και της δυσκολίας συντήρησης του δικτύου και της έλλειψης προσωπικού και πάντα προσπαθούσαμε πυροσβεστικά να εντοπίζουμε τους κινδύνους και να προειδοποιούμε. Αυτά τα έχουμε πει και δημόσια», όπως τόνισε. Αντίθετα, για τον παραιτηθέντα υπουργό Κ. Καραμανλή είπε ότι δεν υπήρξε ποτέ συνάντηση, καθώς «όταν ανέλαβε το υπουργείο είχα ενημερώσει ότι είμαστε στη διάθεσή του», αλλά «δεν με κάλεσε ποτέ».«Όλοι γνώριζαν την κατάσταση στον σιδηρόδρομο. Όλοι τη γνώριζαν. Θεωρώ ότι και ο ίδιος ο διευθύνων του ΟΣΕ είχε μεταφέρει την κατάσταση και έκανε προσπάθειες. Μας είχε μεταφερθεί ότι έχει αλλάξει το προσωπικό και αναζητά χρηματοδότηση και προσωπικό. Σχεδόν κάθε μέρα υπήρχε ένα συμβάν για το οποίο εμείς πρέπει να στείλουμε μία επιστολή. Συστάσεις για τις διαβάσεις, εκτροχιασμούς, αλλαγές τροχιάς κ.α”».

 

 

Προηγούμενο Άρθρο

Ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας τίμησε την 25 η Μαρτίου 1821

Επόμενο Άρθρο

Ξεκινά το εθνικό πρόγραμμα καταπολέμησης παχυσαρκίας ενηλίκων

Σχετικά Άρθρα

Αγρότες: Ένταση σε αεροδρόμια και τελωνεία – Νέα μπλόκα από Δευτέρα και κυβέρνηση σε… σκληρή γραμμή
Ελλάδα

Αγρότες: Ένταση σε αεροδρόμια και τελωνεία – Νέα μπλόκα από Δευτέρα και κυβέρνηση σε… σκληρή γραμμή

5 Δεκεμβρίου 2025
Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση
Νέα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση

5 Δεκεμβρίου 2025
Πιερρακάκης: Τέλος στην αδράνεια των κληροδοτημάτων με το νέο πλαίσιο για την κοινωφελή περιουσία
Ελλάδα

Πιερρακάκης: Τέλος στην αδράνεια των κληροδοτημάτων με το νέο πλαίσιο για την κοινωφελή περιουσία

5 Δεκεμβρίου 2025
Πάτρα – Πύργος: Η ανακοίνωση της Ολυμπίας Οδού για το κόστος των διοδίων
Ελλάδα

Πάτρα – Πύργος: Η ανακοίνωση της Ολυμπίας Οδού για το κόστος των διοδίων

4 Δεκεμβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Αγρότες: Ένταση σε αεροδρόμια και τελωνεία – Νέα μπλόκα από Δευτέρα και κυβέρνηση σε… σκληρή γραμμή
Ελλάδα

Αγρότες: Ένταση σε αεροδρόμια και τελωνεία – Νέα μπλόκα από Δευτέρα και κυβέρνηση σε… σκληρή γραμμή

5 Δεκεμβρίου 2025
Κουραμπιέδες: 28 συνταγές για να τους απολαύσουμε τις γιορτές
Συνταγες

Κουραμπιέδες: 28 συνταγές για να τους απολαύσουμε τις γιορτές

5 Δεκεμβρίου 2025
Δωρεάν φάρμακα κατά της παχυσαρκίας για 10.000 Έλληνες
Υγεία

Παχυσαρκία: Τα πασίγνωστα φάρμακα που φέρνουν επανάσταση

5 Δεκεμβρίου 2025
Στην Αθήνα σήμερα οι ηγέτες των Βαλκανίων: Τα πρόσωπα, τα μηνύματα και η ατζέντα
Ελλάδα, Πολιτική

Mαξίμου σε συναγερμό-Κάνει τον Τσίπρα κύριο αντίπαλο του Μητσοτάκη

5 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
Ξεκινά το εθνικό πρόγραμμα καταπολέμησης παχυσαρκίας ενηλίκων

Ξεκινά το εθνικό πρόγραμμα καταπολέμησης παχυσαρκίας ενηλίκων

Γ’ Εθνική: Τα ματς των ηλειακών ομάδων – Αποτελέσματα 19ης μέρας – Βαθμολογία και συνέχεια

Γ' Εθνική: Τα ματς των ηλειακών ομάδων - Αποτελέσματα 21ης μέρας – Βαθμολογία και συνέχεια

Αυγερινοπούλου: Ερώτηση στη Βουλή για την αποκατάσταση του δρόμου Δραγωγίου

Αυγερινοπούλου: Ερώτηση στη Βουλή για την αποκατάσταση του δρόμου Δραγωγίου

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος