Κανείς δεν αμφιβάλλει ότι σκοπός της διαφήμισης είναι αδιαμφισβήτητα το κέρδος και πολλές φορές το marketing plan επιστρατεύει την επίκληση στο συναίσθημα του καταναλωτή. Υπάρχουν όμως εκείνα τα καλογυρισμένα διαφημιστικά σποτ με το δυνατό σενάριο που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και σε κάνουν να πλαντάζεις στο κλάμα. Μπορεί στο τέλος να μη θυμάσαι ποιο προϊόν προμοτάρουν, σε έχουν όμως καταφέρει να κολλήσεις στην οθόνη και το δάκρυ να τρέχει κορόμηλο.
Από τη Νίκη Ρωμανού
Guiness commercial 2013- basketball
Μια ανδροπαρέα σε αναπηρικά καρότσια παίζει μπάσκετ. Μετά από προσπάθεια, ιδρώτα και χαβαλέ, το παιχνίδι τελειώνει. Σχεδόν όλοι σηκώνονται από τα καρότσια για να απολαύσουν στο στέκι τους ένα ποτήρι Guiness. Τι και αν από όλη την παρέα μόνο ένας είναι καθηλωμένος στο καρότσι; Αντί αυτός να κάθεται στον πάγκο σε ρόλο θεατή, οι φίλοι του «μπαίνουν στα παπούτσια» του. Και όπως λέει και το motto της διαφήμισης «Αφοσίωση, πίστη, φιλία. Οι επιλογές που κάνουμε αποκαλύπτουν την πραγματική φύση του χαρακτήρα μας».
Πατήστε **ΕΔΩ** για να δείτε τη συνέχεια και video με τις ιδιαίτερες αυτές διαφημίσεις.