Ακολουθήστε μας:
Παρασκευή, 27 Μαΐου, 2022
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Αγορές με ένα “κλικ”

24 Ιανουαρίου 2011

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αποτελούν το μοναδικό κανάλι του εμπορίου που βρίσκεται σε άνοδο. Υφιστάμενες στο διαδικτυακό χώρο επιχειρήσεις αναβαθμίζουν τις ιστοσελίδες τους, ενώ νέες εισέρχονται στις on-line πωλήσεις.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί έναν βασικό μοχλό ανάπτυξης στο εγχώριο λιανεμπόριο. Η ευκολία στην αναζήτηση και σύγκριση προϊόντων, αλλά και η ανάγκη για πιο συ?φέρουσες αγορές, λόγω της μεγάλης οικονομικής κρίσης, δίνουν μια σημαντική προτεραιότητα στις ηλεκτρονικές αγορές.

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, το 2010 οι on-line καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο 1.500 ευρώ για online αγορές, διαμορφώνοντας τον τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου σε 1,4 δισ. Ευρώ, έναντι 800 εκατ. ευρώ το 2009, σημειώνοντας αύξηση 75%. Παράλληλα, το 51% των on-line καταναλωτών αγόρασε ηλεκτρονικά πάνω από 5 φορές το πρώτο εξάμηνο του 2010.

Σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα, οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου για τους online καταναλωτές είναι η αποστολή email (96%) και η αναζήτηση ειδήσεων (95%), ενώ ακολουθούν οι αγορές προϊόντων και υπηρεσιών (94%). Επίσης, ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι χρήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το facebook (42%), η ανάρτηση – ανάγνωση blogs (31%), το chat – instant messaging (21%) και οι online συζητήσεις – forums (23%).

Τα προιόντα, τα οποία οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο να αγοράσουν μέσω διαδικτύου, είναι hardware και software (63%), ηλεκτρονικά είδη (50%), εισιτήρια ταξιδιών (42%), κρατήσεις ξενοδοχείων (32%) και βιβλία (32%) ενώ η γκάμα των προϊόντων επεκτείνεται συνεχώς.

Οι σημαντικότεροι παράγοντες για να αγοράσει ένας καταναλωτής από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι η ευχρηστία (76%), οι εναλλακτικοί και ασφαλείς τρόποι πληρωμής (69%) και η ?εγάλη γκά?α προϊόντων (65%).

Οι κυριότεροι λόγοι για τους οποίους οι χρήστες του Ιντερνετ δεν κάνουν online αγορές, σύμφωνα με την έρευνα είναι: η έλλειψη ε?πιστοσύνης (85%), η συνήθεια αγορών από συμβατικά καταστήματα (56%) και η απροθυμία για πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας (30%).

Η χρήση των ηλεκτρονικών αγορών, αλλά και άλλων διαδικασιών, όπως ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές και ηλεκτρονικά τυχερά παιχνίδια, κερδίζουν συνεχώς έδαφος έναντι των παραδοσιακών τρόπων, χάρις στην ιλιγγιώδη ταχύτητα ανάπτυξης των νέων τεχνολογιών.

Προηγούμενο Άρθρο

Αγγίζοντας το μέλλον

Επόμενο Άρθρο

Οι τιμές που δεν …πέφτουν με τίποτα!

Σχετικά Άρθρα

Αρχ. Ολυμπία: Νεκρός 45χρονος οδηγός Ι.Χ. στο τούνελ της περιμετρικής
Τοπικά

Αρχ. Ολυμπία: Νεκρός 45χρονος οδηγός Ι.Χ. στο τούνελ της περιμετρικής

27 Μαΐου 2022
Και δεν μου λες πόσο κόστισε;
Τοπικά

Και δεν μου λες πόσο κόστισε;

27 Μαΐου 2022
Βάνα Μπάρμπα: Οι άντρες με φλερτάρουν ως γυναίκα – τρόπαιο
Life Style

Βάνα Μπάρμπα: Οι άντρες με φλερτάρουν ως γυναίκα – τρόπαιο

27 Μαΐου 2022
Μαρία Σολωμού: Εγώ είμαι drama queen στους χωρισμούς μου, κλαίω πολύ
Life Style

Μαρία Σολωμού: Εγώ είμαι drama queen στους χωρισμούς μου, κλαίω πολύ

27 Μαΐου 2022
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Βάνα Μπάρμπα: Οι άντρες με φλερτάρουν ως γυναίκα – τρόπαιο
Life Style

Βάνα Μπάρμπα: Οι άντρες με φλερτάρουν ως γυναίκα – τρόπαιο

27 Μαΐου 2022
Μαρία Σολωμού: Εγώ είμαι drama queen στους χωρισμούς μου, κλαίω πολύ
Life Style

Μαρία Σολωμού: Εγώ είμαι drama queen στους χωρισμούς μου, κλαίω πολύ

27 Μαΐου 2022
Στην Ρουμανία το Μουσικό Σχολείο Ηλείας
Τοπικά, Πολιτισμός

Στην Ρουμανία το Μουσικό Σχολείο Ηλείας

27 Μαΐου 2022
Στην Αρχαία Ολυμπία η Παγκόσμια Ένωση Ολυμπιακών Πόλεων
Τοπικά, Πολιτισμός

Στην Αρχαία Ολυμπία η Παγκόσμια Ένωση Ολυμπιακών Πόλεων

27 Μαΐου 2022
Επόμενο Άρθρο

Οι τιμές που δεν ...πέφτουν με τίποτα!

Ο ρόλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας στις σημερινές συνθήκες

Το χειρότερο που πάθαμε!

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!