Την Τρίτη 14-6-2016 έγινε η δημοπράτηση ενός από τα οκτώ τμήματα, στα οποία έχει κατατμηθεί το έργο.
Έτσι πραγματοποιήθηκε η δημοπράτηση του τρίτου τμήματος Κυλλήνη – Αμαλιάδα μήκους 10.900 μέτρων. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 13 εργολαβικά σχήματα και μειοδότησε η Κ/Ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευαστών με έκπτωση 57,45% (συμφερόντων του Ομίλου Καλογρίτσα). Το έργο ύψους 53,25εκ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ) είναι η δεύτερη από τις οκτώ δημοπρατήσεις του Αυτοκινητόδρομου συνολικού μήκους 75χλμ.
Στο έργο συμπεριλαμβάνεται, μεταξύ άλλων και ο Ανισόπεδος Κόμβος Γαστούνης.
Η διάρκεια κατασκευής του έργου έχει οριστεί σε 42 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Αυτό σημαίνει ότι, αν το έργο ξεκινήσει στις αρχές του έτους 2017, τότε η αρχική του προθεσμία ολοκλήρωσης θα φτάσει μέχρι τα μέσα του 2020.
Να θυμίσουμε που βρίσκεται σήμερα η συνολική πορεία του έργου.
1ο Τμήμα
Πύργος-Δουνέικα
Μήκος : 8.145μ.
Προϋπολογισμός : 67,2 εκατ.
Προθεσμία : 42 μήνες, από την υπογραφή της σύμβασης.
Α΄ Δημοπρασία : 8-3-2016 : Αναβολή λόγω αποχής των εργοληπτικών εταιρειών.
Β’ Δημοπρασία: 22-3-2016 : Αναβολή για τον ίδιο λόγο.
Γ΄ Δημοπρασία :5-5-2016 :Αναβολή λόγω απεργίας των μηχανικών του Δημοσίου.
Δ΄ Δημοπρασία : Νέα ημερομηνία δημοπράτησης η 12-7-2016.
2ο Τμήμα
Δουνέικα – Αμαλιάδα
Μήκος : 8.960μ.
Προϋπολογισμός : 58,4εκατ.
Προθεσμία : 42 μήνες, από την υπογραφή της σύμβασης.
Α΄ Δημοπρασία : 19-4-2016 : Αναβολή λόγω απεργίας των μηχανικών του Δημοσίου.
Β΄ Δημοπρασία : 17-5-2016 : Πραγματοποιήθηκε η δημοπρασία, με προσωρινό μειοδότη την κοινοπραξία «Τοξότης – Ομάδα κατασκευαστών», με έκπτωση 55,3%.
3ο Τμήμα
Αμαλιάδα – Α.Κ. Κυλλήνης
Μήκος : 10.900μ.
Προϋπολογισμός : 53,25 εκατ.
Προθεσμία : 42 μήνες, από την υπογραφή της σύμβασης.
Α΄ Δημοπρασία : Πραγματοποιήθηκε η δημοπρασία στις 14-6-2016, με το παραπάνω αποτέλεσμα.
Απομένουν να προκηρυχθούν ακόμα πέντε εργολαβίες στο υπόλοιπο τμήμα από τον Κόμβο Κυλλήνης μέχρι την πόλη της Πάτρας (ανισόπεδος Κόμβος Μιντιλογλίου).
Με τον ρυθμό αυτό τα έργα θα καθυστερήσουν αρκετά χρόνια και δεν αναμένεται ολοκλήρωσή τους πριν το 2021, τμηματικά και εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις, όπως πολύ συχνά συμβαίνει στα οδικά έργα.