Ένας ανελέητος πόλεμος έχει ξεσπάσει μεταξύ του Υπουργού Υποδομών Κώστα Καραμανλή και του εργολάβου Εμφιετζόγλου που μαζί με την εταιρεία GD Infrastrutture κατασκεύαζαν τμήματα του δρόμου Πάτρα – Πύργος.
Ο πόλεμος αυτός όμως δεν έχει κανένα αποτέλεσμα για την κατασκευή του έργου του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος αφού εννέα (9) μήνες από την διακυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και την ανάληψη των Υπουργικών καθηκόντων από τον Κώστα Καραμανλή το έργο βρίσκεται σε αδράνεια και ο Υπουργός, ο Περιφερειάρχης και οι τοπικοί Κυβερνητικοί Βουλευτές δεν μπορούν να ορίσουν ημερομηνία έναρξης του έργου. Αρκούνται μόνο να τονίζουν ότι το έργο θα ξεκινήσει “το συντομώτερο δυνατόν”.
Επαναλαμβένουμε ότι έμπειροι μηχανικοί προσδιορίζουν την έναρξη του έργου τον Ιούλιο του 2021.
Μπορεί το θέμα του έργου να έχει μπει σε δεύτερη μοίρα λόγω κορωνοιού αλλά για τους Ηλείους δεν παύει και δεν θα παύσει να είνα έργο πρώτης προτεραιότητας.
Έκπτωτη κήρυξε το υπουργείο Υποδομών, με απόφασή του, την εταιρεία GD Infrastrutture από το τμήμα Μιντιλόγλι-Πάτρα του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος.
Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης του αρμόδιου υπουργείου, η εταιρεία υπερέβη με υπαιτιότητά της, κατά δύο μήνες, τουλάχιστον μία εκ των αποκλειστικών προθεσμιών του έργου, με την GD Infrastrutture να μην έχει προσκομίσει έγκαιρα-εντός προθεσμίας 10 ημερών- τις απαιτούμενες μελέτες (π.χ. μελέτες εφαρμογής τεχνικών κάτω διαβάσεων κτλ).
Η κήρυξη ως έκπτωτης της GD Infrastrutture συνεπάγεται την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης υπέρ της εταιρείας ύψους 1.413.640,50 ευρώ, ενώ καθίσταται άμεσα απαιτητό το αναπόσβεστο μέρος της ληφθείσας προκαταβολής ύψους 1.398.645,49 ευρώ.
Η εταιρεία μπορεί να προχωρήσει στην κατάθεση ένστασης κατά της απόφασης του υπουργείου Υποδομών, εντός δύο μηνών.
Μέχρι σήμερα, έχει προσφύγει στην ελληνική δικαιοσύνη κατά προγενέστερης απόφασης του Υποδομών να λύσει τη σύμβαση του έργου κι έχει προχωρήσει στην κατάθεση αναφοράς στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Με πληροφορίες από το capital.gr