Το Δημοτικό Συμβούλιο με συναντίληψη εξέδωσε κοινό ψήφισμα διατρανώνοντας την αποφασιστικότητα του, εάν απαιτηθεί, να προβεί σε δυναμικές ενέργειες και κινητοποιήσεις…
Εκπρόσωποι φορέων, συλλόγων αλλά και οι πολλοί δημότες του Πύργου ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του δήμαρχου Πύργου Τάκη Αντωνακόπουλου να υποστηρίξουν όλοι μαζί και να εγκρίνουν το ψήφισμα για τον δρόμο Πάτρα- Πύργος. Η αίθουσα συνεδριάσεων του Λάτσειου Δημοτικού Μεγάρου γέμισε αποτυπώνοντας τη θέληση των δημοτών να αγωνιστούν για να σταματήσει ο Πύργος και η Ηλεία να είναι αποκλεισμένοι από την πρόσβαση σε ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, ένα προνόμιο που διαθέτει σχεδόν όλη η Ελλάδα
“Μόνη επιλογή να συνεχιστεί ο δρόμος”
Πραγματικός χείμαρρος ο δήμαρχος Πύργου Τάκης Αντωνακόπουλος στην ομιλία του –γεμάτη δυναμισμό και συναίσθημα- τόνισε, μεταξύ άλλων, πως «Καλώ τον Πρωθυπουργό να μην αποδεχθεί περίπλοκες διαδικασίες που θα βάλουν σε κίνδυνο το έργο και να τηρήσει τη δέσμευση που έδωσε όταν επισκέφθηκε τον Πύργο. Αποτελεί ευθύνη του Πρωθυπουργού και πιστεύω στην ευαισθησία του και τον ρεαλισμό του για να μην δεχτεί προτάσεις ιδιωτών για νέα αναβολή. Η κάθε Κυβέρνηση προσπαθεί να βρει τρόπους για να μην γίνει το έργο… Πάτρα δεν ήθελε ποτέ αυτό το έργο… μια με την νότια χάραξη μια με το Περιφερειακό Συμβούλιο και τώρα αναζητείται νέο μοντέλο.
Ας μην ξεχνάμε ότι το υπάρχον σχέδιο έχει την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης κι αν αυτό αλλάξει οι εργολάβοι θα διεκδικήσουν αποζημιώσεις 20 εκατ. ευρώ. Ας μην ξεχνάμε πως για τις 3 εργολαβίες που υπάρχει πρόβλημα υπάρχουν αναντικατάστατες που έχουν δηλώσει πως θα παραδώσουν τα τμήματα με την ίδια έκπτωση και 6 μήνες νωρίτερα. Γι` αυτό πρέπει όλοι μαζί να συγκρουστούμε για το έργο δυνατά και ολομέτωπα. Αν αλλάξει η ρότα δεν θα ξεμπλέξουμε ούτε σε 10 χρόνια! Μας το χρωστάει η Πατρίδα αυτό το έργο αφού μας πήραν χρήματα από το Ταμείο Μολυβιάτη που δόθηκαν σε έργα σε όλη την Ελλάδα. Σε αυτό τον αγώνα θα καταγραφούν παρόντες και απόντες, το ποτήρι ξεχείλισε και απαιτούνται πολιτικές αποφάσεις και όχι προφάσεις. Καλούνται οι βουλευτές και οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι να πάρουν θέση. Τα κέντρα εξουσίας φοβούνται πάντα το λαό. Ο αγώνας που ξεκινά είναι δυναμικός και θα ακολουθήσουν κι άλλα δημοτικά συμβούλια. Δεν γίνεται να πηγαίνουν τα πίσω μπρός και τα μπρός πίσω! Ας αποφασίσουμε εμείς για τον τόπο μας. Είναι ένα προσκλητήριο ζωής και δεν υπάρχει άλλη επιλογή από το να συνεχιστεί ο δρόμος και δεν μας ενδιαφέρει ποια Κυβέρνηση είναι ή δεν είναι».
Τι είπαν οι επικεφαλής των παρατάξεων
Οι υπόλοιποι επικεφαλής των παρατάξεων του Δημοτικού Συμβουλίου εξέφρασαν από κοινού την πεποίθηση τους πως το έργο πρέπει να προχωρήσει χωρίς άλλες χρονοτριβές…
Ο Κώστας Νικολούτσος τόνισε πως αιτία των δεινών για το Πάτρα – Πύργος ήταν η απόφαση για την κατάτμηση του έργου, την οποία και χαρακτήρισε εγκληματική για να συμπληρώσει πως «Θέλουμε να γίνει ο δρόμος όπως και η ευρεία παράκαμψη που θα οδηγεί στην Ολυμπία».
Ο Στάθης Καννής ανέφερε ότι «Χωρίς τον δρόμο αυτό δεν μπορούμε να συναγωνιστούμε άλλες περιοχές που ήδη συνδέονταν με αυτοκινητόδρομους ασφαλείας. Αυτό που πάει να γίνει τώρα είναι εγκληματικό αφού ήδη 5 εργολάβοι εκτελούν εργασίες».
Ο Αντώνης Καράμπελας δήλωσε πως «Αν υπάρξει νέα διαδικασία θα έχουμε κύμα προσφυγών και θα ήταν ολέθριο να επιλεχθεί άλλη διαδικασία που θα θέσει εν αμφιβόλω την χρηματοδότηση του. Στο κοντινό μέλλον καλό θα είναι να μιλήσουμε για το ΣΧΟΟΑΠ και την επέκταση του σχεδίου πόλεως στον Πύργο».
Ο Γιάννης Αργυρόπουλος είπε ότι «Μετά από χρόνια δημιουργείται πλέον ένα κίνημα. Ο Πύργος γίνεται ξανά πραγματική πρωτεύουσα ανάβοντας τη φλόγα που θα πρέπει να μεταλαμπαδευτεί σε όλο το νομό».
Ο Λάμπης Αριστειδόπουλος αφού τόνισε την διαφωνία του –ως Περιφερειακός Σύμβουλος- με τον πρ. Περιφερειάρχη Δυτ. Ελλάδας ανέφερε πως «Μια πιθανή επαναδημοπράτηση θα θέσει αυτόματα και θέμα νέας χάραξης που σημαίνει μεγαλύτερη καθυστέρηση. Πρέπει να επιμείνουμε να γίνει το έργο όπως είναι τώρα».
Ο Χρήστος Γιάνναρος δήλωσε πως «Το έργο πρέπει να προχωρήσει άμεσα. Το Κράτος όμως θα πρέπει να αποκτήσει τις δομές ώστε να αναλαμβάνει την υλοποίηση τέτοιων έργων και να μην τα δωρίζει στους εργολάβους, ούτε να υπάρχουν διόδια». Σημειώνεται πως στη συνέχεια η Λαϊκή Συσπείρωση κατέθεσε ξεχωριστό κείμενο ψηφίσματος.