Tο iliaoikonomia.gr σε συνεργασία με το φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «Αλμα» Θα είναι κοντά στους υποψηφίους των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016. Δείτε τα θέματα, τις απαντήσεις και τα σχόλια των έμπειρων καθηγητών του φροντιστηρίου «Αλμα».
Σήμερα οι μαθητές εξετάζονται στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Π.Π.Ο.Π. σπουδών οικονομίας & πληρ/κής
Από το φροντιστήριο ΑΛΜΑ και το iliaoikonomia.gr καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους.
Σχόλιο
Τα θέματα στο Μάθημα Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον προσανατολίστηκαν για φέτος στα κομμάτια της νέας ύλης που είχε δοθεί για το μάθημα. Εκτός από το ερώτημα Β2 το οποίο χρειαζόταν προσοχή, τα άλλα κρίνονται κατανοητά και χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις.
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
(ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ)
ΘΕΜΑ Α
Α1. | 1. | ΣΩΣΤΟ | ||||||
| 2. | ΛΑΘΟΣ | ||||||
| 3. | ΛΑΘΟΣ | ||||||
| 4. | ΣΩΣΤΟ | ||||||
| 5. | ΛΑΘΟΣ | ||||||
Α2. |
| |||||||
| α. | Σχολικό βιβλίο κεφ. 3.9.1
Λίστες «όπως φαίνεται και στο σχήμα….. διαφορετικές.» Άρα για την εισαγωγή του νέου κόμβου Ε ο δείκτης του κόμβου Κ θα πρέπει να δείχνει το νέο κόμβο Ε και ο δείκτης του κόμβου Ε να δείχνει το κόμβο Φ | ||||||
| β. | Σχολικό βιβλίο κεφ. 3.9.1 Λίστες «Για τη διαγραφή… ο κόμβος διαγράφεται .» Άρα για την διαγραφή του κόμβου Κ ο δείκτης του κόμβου Α θα πρέπει να δείχνει το το κόμβο Φ | ||||||
Α3. | α. Σχολικό Βιβλίο κεφάλαιο 10.6 Απεριόριστη Εμβέλεια «Σύμφωνα με αυτή την αρχή… είναι καθολικές.» β. Σχολικό Βιβλίο κεφάλαιο 10.6 Απεριόριστη Εμβέλεια «Η απεριόριστη εμβέλεια καταστρατηγεί… στα υπόλοιπα υποπρογράμματα.» | |||||||
Α4. | Ο πίνακας Β θα έχει τις ακόλουθες τιμές: | |||||||
Β | 15 | 7 | 12 | 8 | 8 | 1 | ||
Α5. | Ο αλγόριθμος που δόθηκε είναι της δυαδικής αναζήτησης άρα ο όρος x πρέπει να αναζητηθεί στον πίνακα. α) Χ=22 | |||
Επανάληψη 1: | Π[4] = 12 | |||
Επανάληψη 2: | Π[6] = 17 | |||
Επανάληψη 3: | Π[7] = 22 | |||
β) Χ=7 | ||||
Επανάληψη 1: | Π[4] =12 | |||
Επανάληψη 2: | Π[2] = 5 | |||
Επανάληψη 3: | Π[3] = 8 | |||
ΘΕΜΑ Β
.Β1. |
Β2. | Τέλος 1ου λεπτού: | 1 |
Τέλος 2ου λεπτού: | 1, 2 | |
Τέλος 3ου λεπτού: | 2 | |
Τέλος 4ου λεπτού: | 2, 3 | |
Τέλος 5ου λεπτού: | 2, 3 | |
Τέλος 6ου λεπτού: | 3, 4 |
ΘΕΜΑ Γ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_Γ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΑΠΟΘΕΜΑ, ΠΟΣΟΤΗΤΑ, ΚΟΣΤΟΣ, ΚΟΣΤΟΣ_ΚΛ, ΕΠΙΠΛΕΟΝ_ΚΟΣΤΟΣ
ΑΡΧΗ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠΟΘΕΜΑ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑ>0
ΟΣΟ ΑΠΟΘΕΜΑ>0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ΑΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ <= ΑΠΟΘΕΜΑ ΤΟΤΕ
ΑΠΟΘΕΜΑ ← ΑΠΟΘΕΜΑ – ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ΑΛΛΙΩΣ
ΠΟΣΟΤΗΤΑ ← ΑΠΟΘΕΜΑ
ΑΠΟΘΕΜΑ← 0
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ <= 50 ΤΟΤΕ
ΚΟΣΤΟΣ ← 580 * ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ΚΟΣΤΟΣ_ΚΛ ← 580 * ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ <= 100 ΤΟΤΕ
ΚΟΣΤΟΣ ← 520 * ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ΚΟΣΤΟΣ_ΚΛ ← 580 * 50 – (ΠΟΣΟΤΗΤΑ-50) * 520
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ <= 200 ΤΟΤΕ
ΚΟΣΤΟΣ ← 470 * ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ΚΟΣΤΟΣ_ΚΛ ← 50 * 580 + 50 * 520 + (ΠΟΣΟΤΗΤΑ – 100)* 470
ΑΛΛΙΩΣ
ΚΟΣΤΟΣ ← 440 * ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ΚΟΣΤΟΣ_ΚΛ ← 50 * 580 + 50 * 520 + 100 * 470 + (ΠΟΣΟΤΗΤΑ – 200)* 440
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ ΚΟΣΤΟΣ
ΕΠΙΠΛΕΟΝ_ΚΟΣΤΟΣ ← ΚΟΣΤΟΣ_ΚΛ – ΚΟΣΤΟΣ
ΓΡΑΨΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ_ΚΟΣΤΟΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΘΕΜΑ Δ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_Δ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i, ΘΕΣΗ_ΑΓΟΡΙΑ, ΘΕΣΗ_ΚΟΡΙΤΣΙΑ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΧΡ[150000,12], ΣΧ[150000]
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Φ[15000], ΚΩΔ[15000]
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 150000
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔ[i], Φ[i]
ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12
ΔΙΑΒΑΣΕ ΧΡ[i,j]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 150000
ΣΧΡ[i] ← 0
ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12
ΣΧΡ[i] ← ΣΧΡ[i] + ΧΡ[i,j]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΦΥΛΟ← “A”
ΘΕΣΗ_ΑΓΟΡΙΑ ← ΘΕΣΗ_ΜΑΧ (Φ, ΣΧΡ, ΦΥΛΟ)
ΓΡΑΨΕ ΚΩΔ[ΘΕΣΗ_ΑΓΟΡΙΑ]
ΦΥΛΟ← “Κ”
ΘΕΣΗ_ΚΟΡΙΤΣΙΑ ← ΘΕΣΗ_ΜΑΧ (Φ, ΣΧΡ, ΦΥΛΟ)
ΓΡΑΨΕ ΚΩΔ[ΘΕΣΗ_ΚΟΡΙΤΣΙΑ]
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΘΕΣΗ_ΜΑΧ (Φ, ΣΧ, ΦΥΛΟ): ΑΚΕΡΑΙΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ : Π
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ : ΣΧ [150000] , ΜΑΧ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ : Φ [150000] , ΦΥΛΟ
ΑΡΧΗ
ΜΑΧ ← 0
Για i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 150000
|
ΑΝ Φ[i] = ΦΥΛΟ ΤΟΤΕ
ΑΝ ΣΧ[i]> ΜΑΧ ΤΟΤΕ
ΜΑΧ ← ΣΧ [i]
ΜΑΧ_ΘΕΣΗ ← i
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ