Το προσωπικό της Κοινωνικής Υπηρεσίας Δήμου Πύργου που καθημερινά καλείται να εξυπηρετήσει δεκάδες πολίτες, δικαιούχους του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ), αποτελεί πραγματικά μια “όαση” εξυπηρέτησης και έργου, όπως κι οι ίδιοι έχουμε διαπιστώσει σε διάφορες χρονικές συγκυρίες μέσα από επιτόπια ρεπορτάζ.
Ειδικά οι κυρίες που το απαρτίζουν, εκπαιδευμένες υπάλληλοι Κοινωνικής Πολιτικής, είναι ευσυνείδητες, εξυπηρετικές, και επίσης καταρτίζονται στο θέμα αυτό, αφού ενημερώνονται διαρκώς.
Έχουν τη θέληση αλλά και τη γνώση, ώστε μέσω ευελιξίας να λύνουν και γραφειοκρατικές διαδικασίες (οι οποίες περιλαμβάνουν είτε απαίτηση κατάθεσης υπερβολικών στοιχείων και δικαιολογητικών, είτε υποχρεωτικής επικαιροποίησης τους σε συγκεκριμένα, μικρά χρονικά διαστήματα όλων των δικαιούχων του ΚΕΑ, κ.τ.λ.).
Εξυπηρετούν, και γρήγορα και έγκυρα, κάθε έναν, είτε για να ενημερώσει ηλεκτρονικά το φάκελο του, είτε για να τον πληροφορήσουν για την ένταξη του στο προαναφερόμενο πρόγραμμα – με την παροχή υποστήριξης κατά τη διαδικασία υποβολής της αίτησης για το πρόγραμμα Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης.
Φροντίζουν τόσο για την ορθή συμπλήρωση των αιτήσεων, όσο και για την σωστή κι έγκαιρη συλλογή των απαραίτητων συνοδευτικών εγγράφων και δικαιολογητικών.
Όλα αυτά, μέσα σε μια διαδικασία, που από τη φύση της και τη νομολογία της, δεν αποφεύγει την πολυπλοκότητα, ώστε σε κάποιες περιπτώσεις να πρέπει να “απορροφούνται” κι οι εντάσεις από πολίτες, οι οποίοι πιθανότατα να μην μπορούν να λάβουν το ΚΕΑ, στην περίπτωση που θα υπερβούν τις προϋποθέσεις χορήγησης (από τα εισοδήματα κι επιδόματα που θα πρέπει να δηλώνονται, κ.τ.λ.).
Ευχής έργο θα ήταν κι όλες οι υπηρεσίες να λειτουργούσαν ανάλογα, σαν το προαναφερόμενο παράδειγμα!