Ακολουθήστε μας:
Δευτέρα, 8 Αυγούστου, 2022
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Τέλος τα Τέμπη που ξέρατε – Σύγχρονος αυτοκινητόδρομος από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη

3 Φεβρουαρίου 2017
Τέλος τα Τέμπη που ξέρατε – Σύγχρονος αυτοκινητόδρομος από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη

Μέχρι το τέλος του Μαρτίου αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή του τμήματος Μαλιακός – Κλειδί του αυτοκινητοδρόμου Αθήνας – Θεσσαλονίκης, ενός έργου προϋπολογισμού 1,3 δισεκατομμυρίου ευρώ, το οποίο ανατέθηκε το 2007 και αναμενόταν να παραδοθεί το 2011, με βάση τις αρχικές συμβατικές προθεσμίες (σ.σ. το έργο είχε “παγώσει” επί σχεδόν τρία χρόνια λόγω και της κρίσης και ξεκίνησε εκ νέου στο τέλος του 2013, μαζί με τους άλλους τρεις αυτοκινητοδρόμους).

Με το τμήμα αυτό του ΠΑΘΕ, στο οποίο περιλαμβάνεται και η μεγαλύτερη οδική σήραγγα των Βαλκανίων, μήκους 6 χλμ, ολοκληρώνεται καο ο αυτοκινητόδρομος Αθήνας – Θεσσαλονίκης, μήκους περίπου 550 χλμ, ένα έργο που ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του ΄70 και παρέμεινε ανολοκλήρωτο επί δεκαετίες.

Στη διάρκεια σημερινής περιήγησής του στο έργο, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, επισήμανε: “Γίνεται προσπάθεια – και πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε – στο τέλος Μαρτίου να έχουν ολοκληρωθεί και οι υπολειπόμενες εργασίες, ώστε να πραγματοποιηθεί αυτό το όνειρο των γονιών και των παπούδων μας, ο αυτοκινητόδρομος Αθήνας – Θεσσαλονίκης. Πιστεύω ότι είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο”.

Κληθείς να σχολιάσει δημοσιεύματα, σύμφωνα με τα οποία ο προϋπολογισμός του έργου αυξήθηκε λόγω πριμ επιτάχυνσης, που ζητήθηκε από την ανάδοχο, ο κ.Σπίρτζης ξεκαθάρισε: “Ζητήθηκε από την παραχωρησιούχο ποσό 12 εκατ. ευρώ για πριμ επιτάνχυσης. Στη συμφωνία που κάναμε δεν δόθηκε ούτε ένα ευρώ. Το έργο είχε προχωρήσει πάρα πολύ και δεν υπήρχε κανένας λόγος να δοθεί πριμ επιτάχυνσης, παρά τις απαιτήσεις”. Σε ό,τι αφορά δε τις οικονομικές διεκδικήσεις κατασκευαστή – παραχωρησιούχου, ο υπουργός επισήμανε: “Υπήρχαν ειλημμένες αποφάσεις διοικητικών δικαστηρίων, έγινε διαπραγμάτευση και εξοικονομήθηκαν περίπου 36 εκατ. ευρώ”.

Για το ενδεχόμενο νέων διοδίων

Ερωτηθείς αν πρόκειται να δημιουργηθούν νέοι σταθμοί διοδίων στην Κοιλάδα των Τεμπών, ο υπουργός διευκρίνισε ότι “στα Τέμπη και σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους θα γίνουν τα διόδια που είχαν συμφωνηθεί στις αρχικές συμβάσεις. Στόχος είναι στις αρχές του 2018 να μην υπάρχουν καθόλου μετωπικά διόδια και να έχει εγκατασταθεί το αναλογικό σύστημα διοδίων”.

Η πρόοδος του έργου αναλυτικά

Η συνολική πρόοδος των εργασιών στο τμήμα Μαλιακός – Κλειδί ανέρχεται σε ποσοστό 95,5%. Το έργο περιλαμβάνει τρεις σήραγγες. Η “Τ1”, είναι η πρώτη δίδυμη σήραγγα της κοιλάδας των Τεμπών, μήκους περίπου 2 χλμ και το συνολικό ποσοστό ολοκλήρωσής της ανέρχεται στο 98,5%. Η “Τ2”, που αποτελεί τη μεγαλύτερη οδική σήραγγα των Βαλκανίων, με μήκος περίπου 6 χιλιομέτρων, έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 98%, ενώ η “Τ3”, η τρίτη δίδυμη σήραγγα, που διανοίγεται στην περιοχή του Παντελεήμονα Πιερίας, έχει μήκος σχεδόν 3 χλμ. και το ποσοστό ολοκλήρωσής της ανέρχεται στο 98%.

Η επόμενη γενιά δημοσίων έργων

Στο μεταξύ, ερωτηθείς για την επόμενη γενιά έργων δημοσίου συμφέροντος, που οι ελληνικές τεχνικές εταιρείες αναμένουν εναγωνίως για να ορθοποδήσουν εν μέσω κρίσης, ο κ.Σπίρτζης ανέφερε, μεταξύ άλλων, το αεροδρόμιο στο Καστέλλι και το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο. “Εχουμε διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για την επόμενη γενιά έργων. Μέσα σε αυτά είναι ο βόρειος οδικός άξονας της Κρήτης, το βόρειο και νότιο τμήμα του Ε65, η επέκταση του Μετρό στην Αθήνα, αλλά και το μετρό στη Θεσσαλονίκη, η επέκτασή του προς τις δυτικές συνοικίες και το αεροδρόμιο” κατέληξε.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προηγούμενο Άρθρο

Οι εφημερίες σε Πύργο – Αμαλιάδα – Νομός Ηλείας (02/02)

Επόμενο Άρθρο

Ανάλυση – φωτιά: Η Ελλάδα μπροστά σε μια «τέλεια καταιγίδα»

Σχετικά Άρθρα

Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας
Life Style

Το ανέκδοτο της ημέρας

8 Αυγούστου 2022
70 χρόνια Δημοτικό Ραδιόφωνο Αμαλιάδας-Νέο πρόγραμμα από τον Σεπτέμβριο
Τοπικά

70 χρόνια Δημοτικό Ραδιόφωνο Αμαλιάδας-Νέο πρόγραμμα από τον Σεπτέμβριο

8 Αυγούστου 2022
Παναγιωτόπουλος Γιώργος: Όταν η πολιτική «υποκλέπτει» τη δημοκρατία
Τοπικά

Παναγιωτόπουλος Γιώργος: Όταν η πολιτική «υποκλέπτει» τη δημοκρατία

8 Αυγούστου 2022
Μητσοτάκης: Δεν γνώριζα την παρακολούθηση Ανδρουλάκη, δεν θα το επέτρεπα – Αλλαγές στην ΕΥΠ
Νέα

Μητσοτάκης: Δεν γνώριζα την παρακολούθηση Ανδρουλάκη, δεν θα το επέτρεπα – Αλλαγές στην ΕΥΠ

8 Αυγούστου 2022
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Παναγιωτόπουλος Γιώργος: Όταν η πολιτική «υποκλέπτει» τη δημοκρατία
Τοπικά

Παναγιωτόπουλος Γιώργος: Όταν η πολιτική «υποκλέπτει» τη δημοκρατία

8 Αυγούστου 2022
Μητσοτάκης: Δεν γνώριζα την παρακολούθηση Ανδρουλάκη, δεν θα το επέτρεπα – Αλλαγές στην ΕΥΠ
Νέα

Μητσοτάκης: Δεν γνώριζα την παρακολούθηση Ανδρουλάκη, δεν θα το επέτρεπα – Αλλαγές στην ΕΥΠ

8 Αυγούστου 2022
Απόψε στην Κρέστενα ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Τοπικά, Πολιτισμός

Απόψε στην Κρέστενα ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου

8 Αυγούστου 2022
Δήμος Ήλιδας: Μέχρι τέλος του μήνα οι αιτήσεις για το Κοινωνικό Παντοπωλείο
Τοπικά

Δήμος Ήλιδας: Μέχρι τέλος του μήνα οι αιτήσεις για το Κοινωνικό Παντοπωλείο

8 Αυγούστου 2022
Επόμενο Άρθρο
Ανάλυση – φωτιά: Η Ελλάδα μπροστά σε μια «τέλεια καταιγίδα»

Ανάλυση - φωτιά: Η Ελλάδα μπροστά σε μια «τέλεια καταιγίδα»

Στο πόδι η Ζάκυνθος για τα σκουπίδια και το Nοσοκομείο

Στο πόδι η Ζάκυνθος για τα σκουπίδια και το Nοσοκομείο

Ακης από τη φυλακή: Η υγεία μου χειροτερεύει, δεν αντέχω άλλο…

Ακης από τη φυλακή: Η υγεία μου χειροτερεύει, δεν αντέχω άλλο...

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!