Ακολουθήστε μας:
Δευτέρα, 20 Μαρτίου, 2023
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Η άγνωστη ιστορία της υπερπολύτιμης BMW 507 του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου

4 Δεκεμβρίου 2021
Η άγνωστη ιστορία της υπερπολύτιμης BMW 507 του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου

Κι όμως μια από τις πιο σπάνιες BMW στην ιστορία, η εμβληματική roadster 507, πέρασε και από τα χέρια του Κωνσταντίνου Γκλύξμπουργκ. Πόσο αξίζει σήμερα;

Η BMW 507 είναι ένα από τα πλέον εμβληματικά μοντέλα των Βαυαρών, ένα αυτοκίνητο απαράμιλλης σχεδίασης που επηρέασε όλα τα μετέπειτα roadsters της BMW. Έμεινε στην ιστορία ως η «απάντηση» της BMW στη Mercedes 300 SL, για την αμερικάνικη αγορά, μια απάντηση που στέφθηκε από εμπορική αποτυχία και παραλίγο να οδηγήσει την BMW στην χρεωκοπία

Με τιμή που έφτασε τελικά σε Ευρώπη και Η.Π.Α. στο υπερδιπλάσιο των αρχικών εκτιμήσεων των Βαυαρών (δυο φορές όσο μια Jaguar XK150 και υψηλότερη από της 300 SL), η 507, που σχεδιάστηκε από τον Γερμανό Albrecht Goertz, κατασκευάστηκε και πωλήθηκε σε μόλις 252 αντίτυπα μεταξύ 1956-1960, παρόλο που η BMW είχε βάλει σαν στόχο τις 5.000 μονάδες σε ετήσια βάση, ώστε να εξισορροπήσει και το κόστος εξέλιξης της. Κάποιοι από τους διάσημους ιδιοκτήτες της 507, οι οποίοι τελικά δεν βοήθησαν στην εμπορική της επιτυχία, ήταν οι Elvis Presley, Alain Delon και Ursula Andress. Για εμάς σε αυτές τις διασημότητες έρχεται να προστεθεί και ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος Γκλύξμπουργκ, με την ιστορία του δικού του roadster των Βαυαρών να ακολουθεί.

BUY NOW

  • ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΣΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ

  • ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ

  • FORD: ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

  • ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΠΟΤΕ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ

Η δεύτερη έκδοση (Series II) της BMW 507 έφτασε στα χέρια του πρίγκηπα τότε Γκλύξμπουργκ, ως ολοκαίνουριο μοντέλο το 1959 και είναι μία από τις τελευταίες που κατασκευάστηκαν. Όσο έμεινε στην κατοχή του Γκλύξμπουργκ, η 507 δέχτηκε και μερικές τροποποιήσει,ς με τον τέως βασιλιά να της τοποθετεί ένα τιμόνι της Nardi αλλά και ένα ραδιόφωνο Becker Mexico

O Γκλύξμπουργκ, επιδεικνύοντας και μια σχετική άγνοια για την συλλεκτικότητα της 507, την κράτησε μόλις δύο χρόνια και το 1961 την πούλησε. Το εντυπωσιακό roadster, έχοντας αλλάξει ξανά χέρια, έμεινε στη χώρα μας έως και το 1989, όταν και πέρασε στα χέρια αλλοδαπού συλλέκτη, βρισκόμενο παράλληλα σε κακή κατάσταση.

Ο νέος ιδιοκτήτης του roadster των Βαυαρών φρόντισε να το επαναφέρει άμεσα στην αρχική του δόξα και το έστειλε το Μόναχο, στον σπεσιαλίστα πάνω στην αναπαλαίωση των 507, Erwin Brummer. Ο Γερμανός συμφώνησε να φέρει το roadster στην αρχική του κατάσταση έναντι του ποσού των 300.000 γερμανικών μάρκων, ένα ποσό που εκείνη την εποχή ανερχόταν σχεδόν στο διπλάσιο της αρχικής και ιδιαίτερα υψηλής τιμής πώλησης της 507 ως καινούρια

Κατά τη διάρκεια της αναπαλαίωσης, η «βασιλική» 507 βάφτηκε ξανά στο αρχικό «Federweiss» λευκό χρώμα της, το οποίο πήρε τη θέση του προηγούμενου σκούρου ασημί. Το εσωτερικό ντύθηκε με μπλε δερμάτινες επενδύσεις, ενώ ίδιου χρώματος ήταν και η εξωτερική επένδυση της μαλακής αναδιπλούμενης οροφής.

Πλήρη ανακατασκευή δέχτηκε και ο ελαφρύς αλουμινένιος V8 κινητήρας των 3,2 λίτρων και 160 ίππων, με τον Brummer να ολοκληρώνει τη φροντίδα του roadster στο χρονικό διάστημα που είχε συμφωνήσει, ένα διάστημα που κράτησε τρία ολόκληρα χρόνια και είδε την 507 να επιστρέφει σε κατάσταση βιτρίνας

Έπειτα από την αναπαλαίωση της η σπάνια BMW 507 έκανε πολλές εμφανίσεις σε ιστορικά ράλι, όπως το Mille Miglia στο οποίο συμμετείχε τέσσερεις φορές, ενώ έλαβε μέρος σε πολύ σημαντικές συγκεντρώσεις και events των φίλων της BMW. Στην κατοχή του ανθρώπου που την αναπαλαίωσε, η BMW 507 παρέμεινε για τα επόμενα 30 χρόνια συγκεντρώνοντας συνολικά 55.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο της.

Το «γαλαζοαίματο» roadster βγήκε στο σφυρί στις 11 Οκτωβρίου του 2020 από τον οίκο Bonhams. Συνοδευόμενο από όλα τα απαραίτητα έγγραφα γνησιότητας (ακόμη και από το έγγραφο πώλησης του από τον Γκλύξμπουργκ στον δεύτερο ιδιοκτήτη του!), ένα σπάνιο αυθεντικό εγχειρίδιο για τον οδηγό της, αλλά και τις πρώτες ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας με τον αριθμό «36», η λευκή BMW 507, που εξακολουθεί να βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση, αντάλλαξε χέρια για το απίστευτο ποσό των 2.070.000 ευρώ. Ένα ποσό σύμφωνο και με τις προβλέψεις των ειδικών πριν από την έναρξη της δημοπρασίας που έφτασε σε αυτό το ύψος λόγω της σπανιότητας της και ίσως και του σύντομου «βασιλικού» παρελθόντος της.

https://www.carandmotor.gr/

Προηγούμενο Άρθρο

Δέσποινα Βανδή: Πώς ερωτεύτηκε τον Βασίλη Μπισμπίκη – Οι αποκαλύψεις των φίλων τους που δεν ξέραμε μέχρι σήμερα

Επόμενο Άρθρο

Πριγκίπισσα Σαρλίν του Μονακό: Δεν είναι πριγκίπισσα Νταϊάνα είναι σκληρή

Σχετικά Άρθρα

Δημοσκόπηση Alco: Στο 3,6% η διαφορά της ΝΔ από ΣΥΡΙΖΑ-Οι ευθύνες για τα Τέμπη-Οργή το κυρίαρχο συναίσθημα που επικρατεί στους πολίτες
Ελλάδα, Πολιτική

Δημοσκόπηση Alco: Στο 3,6% η διαφορά της ΝΔ από ΣΥΡΙΖΑ-Οι ευθύνες για τα Τέμπη-Οργή το κυρίαρχο συναίσθημα που επικρατεί στους πολίτες

20 Μαρτίου 2023
Στοματική Υγεία: 6 tips για «να είσαι υπερήφανος για το στόμα σου»
Υγεία

Στοματική Υγεία: 6 tips για «να είσαι υπερήφανος για το στόμα σου»

20 Μαρτίου 2023
Επετειακή εκδήλωση του Δήμου Πύργου για τα 202 χρόνια από το 1821
Τοπικά, Πολιτισμός

Επετειακή εκδήλωση του Δήμου Πύργου για τα 202 χρόνια από το 1821

20 Μαρτίου 2023
Δήμος Πηνειού: Άφησε με διαθήκη μεγάλα ποσά σε Μητρόπολη, Δήμο & άπορες κορασίδες
Τοπικά

Δήμος Πηνειού: Άφησε με διαθήκη μεγάλα ποσά σε Μητρόπολη, Δήμο & άπορες κορασίδες

20 Μαρτίου 2023
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Επετειακή εκδήλωση του Δήμου Πύργου για τα 202 χρόνια από το 1821
Τοπικά, Πολιτισμός

Επετειακή εκδήλωση του Δήμου Πύργου για τα 202 χρόνια από το 1821

20 Μαρτίου 2023
Δήμος Πηνειού: Άφησε με διαθήκη μεγάλα ποσά σε Μητρόπολη, Δήμο & άπορες κορασίδες
Τοπικά

Δήμος Πηνειού: Άφησε με διαθήκη μεγάλα ποσά σε Μητρόπολη, Δήμο & άπορες κορασίδες

20 Μαρτίου 2023
Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας
Life Style

Το ανέκδοτο της ημέρας

20 Μαρτίου 2023
Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Ηλείας: “Αποκλείουν την Ηλεία από το σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο”
Τοπικά

ΣΥΡΙΖΑ Ηλείας: Να προστατεύσουμε τα κοινωνικά αγαθά – Καμία ιδιωτικοποίηση του νερού

20 Μαρτίου 2023
Επόμενο Άρθρο
Πριγκίπισσα Σαρλίν του Μονακό: Δεν είναι πριγκίπισσα Νταϊάνα είναι σκληρή

Πριγκίπισσα Σαρλίν του Μονακό: Δεν είναι πριγκίπισσα Νταϊάνα είναι σκληρή

ΚΙΝΑΛ: Χωρίς πιστοποιητικά και τεστ οι ψηφοφόροι – Τα δέκα σημεία κάλπης στην Ηλεία

ΚΙΝΑΛ: Χωρίς πιστοποιητικά και τεστ οι ψηφοφόροι - Τα δέκα σημεία κάλπης στην Ηλεία

Γιώργος Τράγκας: Διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του Σωτηρία

Γιώργος Τράγκας: Διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του Σωτηρία

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!