Ακολουθήστε μας:
Σάββατο, 13 Ιουνίου, 2026
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Οστεοαρθρίτιδα: Επικίνδυνα και για το γόνατο τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

23 Απριλίου 2026
Αυτοί είναι οι επικρατέστεροι για Διοικητές στις Υγειονομικές Περιφέρειες-Ποιοι προκρίνονται στη Δυτική Ελλάδα-6η Υγ. Περιφέρεια

Η αυξημένη κατανάλωση υπερ-επεξεργασμένων τροφίμων σχετίζεται ίσως  με μεγαλύτερη συσσώρευση λίπους στους μυς του μηρού σε άτομα που έχουν αυξημένο κίνδυνο για οστεοαρθρίτιδα γόνατος, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Radiology.

Η ερευνητική ομάδα από το Ankara University ανέλυσε δεδομένα από την Osteoarthritis Initiative, μια μεγάλη μελέτη που παρακολουθεί την υγεία των αρθρώσεων. Στην ανάλυση συμμετείχαν 615 άτομα που είχαν αυξημένο κίνδυνο για οστεοαρθρίτιδα, χωρίς όμως να έχουν εμφανίσει ακόμη συμπτώματα ή βλάβες στις αρθρώσεις.

Οι ερευνητές εξέτασαν πόσο συχνά οι συμμετέχοντες κατανάλωναν υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα – όπως έτοιμα γεύματα, σνακ και συσκευασμένα προϊόντα – και τα συνέκριναν με την ποσότητα λίπους που υπήρχε στους μυς των μηρών τους, μέσω μαγνητικής τομογραφίας.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα αποτελούσαν περίπου το 41% της καθημερινής διατροφής των συμμετεχόντων. Όσο μεγαλύτερη ήταν η κατανάλωσή τους, τόσο αυξανόταν και το λίπος μέσα στους μυς, κάτι που παρατηρήθηκε σε όλες τις μυϊκές ομάδες του μηρού. Μάλιστα, η σχέση αυτή παρέμενε ισχυρή ακόμη και όταν λήφθηκαν υπόψη παράγοντες όπως το σωματικό βάρος και η περίμετρος μέσης.

Δεν εντοπίστηκαν σημαντικές διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών.

Όπως επισημαίνει η επικεφαλής της μελέτης Zehra Akkaya , «η διατροφή δεν επηρεάζει μόνο το βάρος, αλλά και την ανθεκτικότητα των μυών. Αυτό σημαίνει ότι, εκτός από τη μείωση θερμίδων και την άσκηση, ιδιαίτερη σημασία έχει και η ποιότητα των τροφών που καταναλώνουμε, ειδικά για όσους θέλουν να προστατεύσουν τις αρθρώσεις τους».

Συμπέρασμα

Τα ευρήματα δείχνουν ότι δεν αρκεί να προσέχουμε μόνο τις θερμίδες, αλλά και την ποιότητα των τροφών που καταναλώνουμε. Η μείωση των υπερ-επεξεργασμένων τροφίμων μπορεί να συμβάλλει στην καλύτερη υγεία των μυών και στην προστασία των αρθρώσεων.

 

ygeiamou.gr

Προηγούμενο Άρθρο

Εφορεία Αρχαιοτήτων Ηλείας: Ξεκινά έρευνα για την εύρεση του Ναού Αθηνάς με το χρυσελεφάντινο άγαλμα

Επόμενο Άρθρο

Πρόγραμμα και διαιτητές τοπικών αγώνων – Τι γίνεται με τον τελικό Κυπέλλου Ηλείας

Σχετικά Άρθρα

Νέο κρούσμα μηνιγγίτιδας στην Πάτρα – Στο νοσοκομείο 3χρονο αγόρι…
Υγεία

Προϊόντα καπνού και νικοτίνης: Ποιες οι επιπτώσεις στη στοματική υγεία

12 Ιουνίου 2026
Eλλάδα-Σοκ: Πρωταθλήτρια η χώρα σε θανάτους λόγω κακού συστήματος υγείας
Υγεία

Συναισθηματική εμπλοκή της μητέρας στη νευρική ανορεξία της κόρης – Ελληνική έρευνα

11 Ιουνίου 2026
Αυξήσεις και αδιαφάνεια στις ιδιωτικές υπηρεσίες υγείας
Υγεία

Κιρσοί στους άντρες: Γιατί δεν πρέπει να τους αγνοούμε

10 Ιουνίου 2026
Κολύμβηση: Πολλαπλά τα οφέλη για μέση και αρθρώσεις ειδικά στην εγκυμοσύνη
Υγεία

Η ήπια άσκηση το μυστικό για ασφαλή εγκυμοσύνη

9 Ιουνίου 2026
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Ελλάδα: Νόμιμη η εργασία 15χρονων – Σωρεία καταγγελιών
Εργασία, Ελλάδα

Τρίτη σε ποσοστό ανεργίας η Ελλάδα στον ΟΟΣΑ

13 Ιουνίου 2026
Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης: Συνεχείς οι εργασίες για αναβάθμιση της ύδρευσης
Τοπικά

Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης: Συνεχείς οι εργασίες για αναβάθμιση της ύδρευσης

13 Ιουνίου 2026
Κρατήσεις και Εφορία “τρώνε” τις συντάξεις
Οικονομία, Ελλάδα

Συντάξεις χηρείας Δημοσίου: Αυξήσεις και αναδρομικά έως 7.800 ευρώ

13 Ιουνίου 2026
Δήμος Πύργου: «Να δοθεί λύση στο πολεοδομικό πρόβλημα της Αλκυώνας Κατακόλου»
Τοπικά

Δήμος Πύργου: «Να δοθεί λύση στο πολεοδομικό πρόβλημα της Αλκυώνας Κατακόλου»

13 Ιουνίου 2026
Επόμενο Άρθρο
Τοπικό Ποδόσφαιρο: Αποτελέσματα του Σαββάτου (τέλος κανονικής περιόδου Α’) – Πρόγραμμα Κυριακής

Πρόγραμμα και διαιτητές τοπικών αγώνων – Τι γίνεται με τον τελικό Κυπέλλου Ηλείας

Αρακάς: Aνοιξιάτικες συνταγές εκτός από λαδερές

Αρακάς: Aνοιξιάτικες συνταγές εκτός από λαδερές

Πύργος: Ρομά χτύπησαν και λήστεψαν ανήλικο ομόφυλο τους

Κατάκολο: Νύχτα τρόμου για τους κατοίκους-Διαρρήκτες άνοιξαν πάνω από 3 σπίτια

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος