Ακολουθήστε μας:
Κυριακή, 22 Μαΐου, 2022
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Δρόμος Πάτρα-Πύργος: To Πάσχα και …βλέπουμε η έναρξη εργασιών – “Τσουχτερά” Διόδια από την Ολυμπία Οδό που θα βάλει μόλις 116 εκατ. ευρώ

14 Μαρτίου 2022
Δρόμος Πάτρα-Πύργος: To Πάσχα και …βλέπουμε η έναρξη εργασιών – “Τσουχτερά” Διόδια από την Ολυμπία Οδό που θα βάλει μόλις 116 εκατ. ευρώ

Πλήρης επαλήθευση του www.Iliaoikonomia.gr που σχεδόν ΜΟΝΟΙ γράφαμε ότι το τόσο χιλιοταλαιπωρημένο έργο κατασκευής του δρόμου θα ξεκινήσει το νωρίτερο Πάσχα του 2022 και βλέπουμε…

ΜΟΝΟ εμείς γράφαμε ότι αρχικά θα κατασκευασθεί το τμήμα Δουνέικα – Κάτω Αχαΐα και ότι τόσο το τμήμα Κάτω Αχαΐα – Πάτρα θα γίνει …πολύ αργότερα και το τμήμα Δουνέικα – Πύργος – Γέφυρα Αλφειού δεν υπάρχει πουθενά στην σύμβαση με την Ολυμπία οδό!!!

ΜΟΝΟ εμείς γράψαμε πρώτοι, ότι τα διόδια που θα πληρώνουν οι Ηλείοι για να ταξιδέψουν στην Πάτρα με επιστροφή θα είναι τσουχτερά και θα υπερβαίνουν σίγουρα τα οκτώ (8) ευρώ! Και να υπολογίσει κανείς ότι από 332 εκ του κόστους του έργου μόλις 116 εκ θα βάλει η Ολυμπία οδός για να εισπράτει επί χρόνια τα διόδια αυτά!

 

Διαβάστε σχετικό δημοσίευμα του https://ypodomes.com/

Θέμα χρόνου είναι πλέον να πραγματοποιηθεί η ενεργοποίηση της παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού αναφορικά με το έργο κατασκευής στο τμήμα Πάτρα-Πύργος. Μετά την έγκριση της Κομισιόν, την υπογραφή της σύμβασης και της κύρωσης από τη Βουλή, το ενδιαφέρον πέρασε στο κατασκευαστικό κομμάτι του έργου.

Αυτό που ξεκαθάρισε είναι ότι η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου θα γίνει από τις ελληνικές εταιρείες που συμμετέχουν στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού, δηλαδή τις ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις και ΑΒΑΞ. Η leader της παραχώρησης Vinci τελικά δεν θα συμμετάσχει, ενώ η Hochtief ήταν γνωστό από καιρό πως δεν θα λάμβανε μέρος στην κατασκευή.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα τμήματα που θα αναλάβει να κατασκευάσουν οι τρεις κατασκευαστικές εταιρείες είναι: Το τμήμα Μιντιλόγλι-Καραίικα θα αναλάβει η ΑΒΑΞ, το τμήμα Καραίικα-Γαστούνη θα αναλάβει η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις και το τμήμα Γαστούνη-Πύργος θα αναλάβει η ΤΕΡΝΑ.

Πότε θα ξεκινήσουν τα έργα

Το επόμενο διάστημα πρέπει να εκδοθούν οι σχετικές εγγυητικές επιστολές προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, να δοθεί η προβλεπόμενη προκαταβολή του 10% και μετά να προχωρήσουμε στην έναρξη ισχύος της κατασκευαστικής περιόδου.

Μετά από αυτό το γεγονός τα έργα στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος θα πάρουν μπρος. Οι τρεις εταιρείες θα ξεκινήσουν την στελέχωση των εργοταξίων και την άφιξη μηχανημάτων έργου. Όπως αναφέρουν πηγές με γνώση στο θέμα, ήδη οι εταιρείες αναζητούν στελέχη που θα δημιουργήσουν τις απαραίτητες “ομάδες” που θα απασχολούνται ανά εργοτάξιο. Οι μπουλντόζες αναμένεται να έχουν βάλει μπρος περίπου το Πάσχα.

Το έργο του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος περνά σε ρυθμούς κατασκευής για τρίτη φορά και αυτή τη φορά όλοι πιστεύουν πως θα είναι και η οριστική. Η πρώτη φορά ήταν το 2008 με την πρώτη σύμβαση της Ολυμπίας Οδού, η δεύτερη ήταν όταν ξεκίνησαν κάποιες εργασίες το 2019 αλλά τα έργα δεν προχώρησαν και η τρίτη είναι σε αυτή τη χρονική στιγμή.

Στόχος πλέον είναι να τρέξουν τα έργα χωρίς καθυστερήσεις και να τηρηθούν απαρέγκλιτα τα χρονοδιαγράμματα. Σύμφωνα με αυτά απαιτούνται 35 μήνες για το τμήμα Κάτω Αχαγιά-Πύργος που θα ολοκληρωθεί το 2024 και 40 μήνες για το τμήμα Μιντιλόγλι-Κάτω Αχαγιά.

Διόδια και χρηματοδότηση

Στο νέο τμήμα θα λειτουργήσουν σταθμοί διοδίων με το αντίτιμο ανά χιλιόμετρο να είναι όσο και στους υπόλοιπους σταθμούς, δηλαδή 0,063 λεπτά. Συνολικά θα λειτουργήσουν 2 μετωπικοί και 2 πλευρικοί σταθμοί. Στο Πάτρα-Πύργος θα λειτουργήσει και το αναλογικό σύστημα πληρωμής διοδίων για όσους διαθέτουν πομποδέκτες της Ολυμπίας Οδού. Επίσης προβλέπονται σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών, όπως και τουαλέτες ανά κάποια χιλιόμετρα.

Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και θα ολοκληρωθεί ως έργο-γέφυρα από το ΕΣΠΑ 2021-2027. Σύμφωνα με τη νέα σύμβαση, η χρηματοδοτησή συμβολή του Δημοσίου είναι 216 εκατ. ευρώ και η συμμετοχή της Ολυμπίας Οδού ως παραχωρησιούχου 116 εκατ. ευρώ.

Το Δημόσιο θα πρέπει να διαθέσει τον απαιτούμενο χώρο για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου της περιόδου Τ2Α Πάτρα-Πύργος 9 μήνες μετά την έναρξη ισχύος της 2ης τροποποίησης, και 12 μήνες για τους λοιπούς χώρους (π.χ. τάφροι οφρύος, τάφροι ποδός, παράπλευρες και τοπικές οδοί).

Προηγούμενο Άρθρο

Rapid test την Παρασκευή στην Ανδραβίδα

Επόμενο Άρθρο

Παιδίατρος 92 χρονών εξετάζει φτωχά παιδιά δωρεάν. Θα πεθάνω προσφέροντας, λέει ο ίδιος

Σχετικά Άρθρα

Μέμος Μπεγνής: «Όταν κόβονται από σειρές τα γκέι φιλιά δείχνει ότι η κοινωνία είναι πολύ οπισθοδρομική»
Life Style

Μέμος Μπεγνής: «Όταν κόβονται από σειρές τα γκέι φιλιά δείχνει ότι η κοινωνία είναι πολύ οπισθοδρομική»

21 Μαΐου 2022
Επιδότηση – Τουρισμός για όλους: Αυτό είναι το νέο ποσό που θα λάβουν οι δικαιούχοι στην ψηφιακή κάρτα
Ελλάδα

Επιδότηση – Τουρισμός για όλους: Αυτό είναι το νέο ποσό που θα λάβουν οι δικαιούχοι στην ψηφιακή κάρτα

21 Μαΐου 2022
Φτιάχνουμε σπιτική πηκτίνη για μαρμελάδες ΧΩΡΙΣ ζάχαρη
Life Style

Φτιάχνουμε σπιτική πηκτίνη για μαρμελάδες ΧΩΡΙΣ ζάχαρη

21 Μαΐου 2022
Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας
Life Style

Το ανέκδοτο της ημέρας

21 Μαΐου 2022
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Φτιάχνουμε σπιτική πηκτίνη για μαρμελάδες ΧΩΡΙΣ ζάχαρη
Life Style

Φτιάχνουμε σπιτική πηκτίνη για μαρμελάδες ΧΩΡΙΣ ζάχαρη

21 Μαΐου 2022
Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας
Life Style

Το ανέκδοτο της ημέρας

21 Μαΐου 2022
Η στοιχειωμένη βίλα στην Ηλεία είναι το πιο τρομακτικό σπίτι στην Πελοπόννησο
Τοπικά

Η στοιχειωμένη βίλα στην Ηλεία είναι το πιο τρομακτικό σπίτι στην Πελοπόννησο

21 Μαΐου 2022
Μιχάλης Κατρίνης: Χτίζοντας μια σύγχρονη και μεγάλη προοδευτική παράταξη
Νέα

Μιχάλης Κατρίνης: Χτίζοντας μια σύγχρονη και μεγάλη προοδευτική παράταξη

21 Μαΐου 2022
Επόμενο Άρθρο
Παιδίατρος 92 χρονών εξετάζει φτωχά παιδιά δωρεάν. Θα πεθάνω προσφέροντας, λέει ο ίδιος

Παιδίατρος 92 χρονών εξετάζει φτωχά παιδιά δωρεάν. Θα πεθάνω προσφέροντας, λέει ο ίδιος

Δημοσκόπηση Metron Analysis: Προβληματίζουν ακρίβεια και κορονοϊός – Εκπλήξεις στην πρόθεση ψήφου

Δημοσκόπηση Metron Analysis: Προβληματίζουν ακρίβεια και κορονοϊός – Εκπλήξεις στην πρόθεση ψήφου

ΕΠΣΗ: Το πρόγραμμα και οι διαιτητές των Τοπικών αγώνων (Α1, Α2, Β’) – Νέες κάρτες υγείας μετά από νόσηση με κορονοϊό

ΕΠΣΗ: Το πρόγραμμα και οι διαιτητές των Τοπικών αγώνων (Α1, Α2, Β') - Νέες κάρτες υγείας μετά από νόσηση με κορονοϊό

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!