Ακολουθήστε μας:
Παρασκευή, 12 Αυγούστου, 2022
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Ανδρέας Νικολακόπουλος: Παίξατε με την αγωνία των πολιτών για τον δρόμο Πατρών-Πύργου

24 Δεκεμβρίου 2021
Ανδρέας Νικολακόπουλος: Ανάπτυξη του Ιαματικού Τουρισμού με αξιοποίηση Λουτρών Κυλλήνης – Καϊάφα

«ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ» ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ
ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ…

ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΨΕΜΑΤΑ …. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ : ΤΟ ΕΡΓΟ
ΞΕΚΙΝΗΣΕ – ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ – ΚΑΙ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΔ

“Τα ψέματα τελείωσαν .
Με προσωπική παρέμβαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη
και σειρά ενεργειών του Υπουργού Κώστα Καραμανλή το έργο
ξεμπλοκαρίστηκε . Πήραμε όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις και το έργο
ξεκινά.

Απαντάμε με έργα και όχι με λόγια.
Το έργο δρομολογήθηκε από κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας,
ξεκινά και θα ολοκληρωθεί με κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας.
Είναι ένα έργο για όλους τους πολίτες που γίνεται πραγματικότητα”.

Με την ανωτέρω τοποθέτηση έκλεισε την ομιλία του στη Βουλή ο
Ανδρέας Νικολακόπουλος, αναφερόμενος στην κατασκευή του
αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου και τις τελευταίες θετικές εξελίξεις
που αφορούν το έργο. Νωρίτερα, ο ίδιος είχε αναφερθεί αναλυτικά στο
θέμα με αφορμή την τροποποίηση στην σύμβαση παραχώρησης για το
έργο και την επαναφορά του τμήματος στον αυτοκινητόδρομο «
Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα».

Κάνοντας έτσι μια σύντομη αναδρομή για τις δυσκολίες που
αντιμετώπισε το έργο και το πως φθάσαμε σήμερα στην υλοποίησή
του, «καυτηρίασε» την στάση και τους χειρισμούς της κυβέρνησης
ΣΥΡΙΖΑ αλλά και στελεχών του ίδιου κόμματος που ακόμη και τώρα
όπως είπε βρισκόμενοι σε πανικό διασπείρουν συκοφαντίες και
αναλήθειες για την ευθύνη της καθυστέρησής του…

ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ν.Δ. ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ
ΚΑΙ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ν.Δ. ΓΙΝΕΤΑΙ !

Ειδικότερα και μεταξύ άλλων ο βουλευτής της ΝΔ υποστήριξε : «Το
έργο λοιπόν για πρώτη φορά δρομολογείται σοβαρά στις 20-12-2007 με
τον νόμο 3621/2007 που κύρωσε την σύμβαση παραχώρησης για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου από την Ελευσίνα μέχρι την Τσακώνα .

Για πρώτη φορά μπαίνει η βάση για την έναρξη εργασιών στο έργο από
Κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας.
Ποιος ήταν αντίθετος τότε; Ο Συνασπισμός της Αριστεράς. Προσκομίζω
τα πρακτικά …..

Το έργο ξεκινά λοιπόν από την Κόρινθο με προοπτική να φτάσει στην
Πάτρα και στη συνέχεια στον Πύργο. Είναι γνωστό ότι η οικονομική
κρίση που ενέσκηψε οδήγησε σε σοβαρά οικονομικά προβλήματα και
στον παραχωρησιούχο και οδήγησε τελικά στις 11-12-2013 τον ν.
4219/2013 στην απένταξη του τμήματος αυτού.
Και έρχεται σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ και λέει ότι τότε το απεντάξατε από την
παραχώρηση και έρχεστε σήμερα και το επανεντάσσετε.

Τι δεν λέει και παραπλανά τους πολίτες που περιμένουν το έργο;
Πρώτον, ότι ήταν τελείως διαφορετική περίοδος εκείνη από
οικονομικής απόψεως και αυτό το κατάλαβε καλά όταν ήρθε στην
εξουσία και γκρεμίστηκαν οι αυταπάτες του.
Δεύτερον, ότι το έργο ουσιαστικά τότε δεν ματαιώθηκε αλλά με τον ίδιο
νόμο μετατρέπεται σε δημόσιο έργο .

Και τρίτον, δεν λέτε τι έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτόν το νόμο ; Ψήφισε την απένταξη του
έργου . Καταθέτω τα πρακτικά».

ΜΑΤΑΙΩΣΑΝ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ
ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ….

Η υποκρισία όμως και το ψέμα του ΣΥΡΙΖΑ δεν σταματά εδώ . Δεν
μπορεί να σταματά εδώ.

Η πρόβλεψη του νόμου για μετατροπή του σε δημόσιο έργο δεν έμεινε
κενό γράμμα. Διότι στις 7-10-2014 εγκρίνεται η διενέργεια του
διαγωνισμού για το έργο Πάτρα –Πύργος με την υπ’ αριθ. 7261
απόφαση του τότε Υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοίδη και πλέον
προχωράμε στην διενέργεια διαγωνισμού .

Και η απάντηση πλέον είναι απλή.
Αν είχε προχωρήσει ο διαγωνισμός, αν δεν είχε ματαιώσει τον
διαγωνισμό η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ που κέρδισε τις εκλογές τον Ιανουαρίο
του 2015 το έργο θα είχε ήδη ολοκληρωθεί. Αυτή είναι η αλήθεια .
Και προκειμένου να δικαιολογήσουν αυτό το τεράστιο πολιτικό λάθος
επινόησαν ένα ακόμα ψέμα . Λένε τάχα ότι δεν είχε εξασφαλισμένη
χρηματοδότηση.

Το έργο λοιπόν στις 22-9-2014 εντάχθηκε στο πρόγραμμα δημοσίων
επενδύσεων του 2014 ΣΑΕ 071 με την υπ’ αριθ. 46516 απόφαση του
τότε.Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Δένδια.
Προσκομίζω την απόφαση για τα πρακτικά.

ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ …
ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ

Οι λόγοι για τους οποίους ματαιώθηκε η διενέργεια του διαγωνισμού
στις 26-3-2015 με απόφαση των κυρίων Σπίρτζη και Σταθάκη είναι
πλέον γνωστοί και χιλιοειπωμένοι . Προσκομίζω την απόφαση.
Έπρεπε τότε να μπει στο έργο ο αποκαλούμενος και ‘κόκκινος’
εργολάβος κύριος Καλογρίτσας.

Αν αναφερόμουν πραγματικά στο τί έλεγαν όλο το χρονικό διάστημα
κυβερνητικά στελέχη και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ μέχρι την άνοιξη του
2019 που είδαμε μπουλντόζες σε ένα τμήμα μόνο , δηλαδή επί τέσσερα
χρόνια, θα έπρεπε να μιλάω για τουλάχιστον 20 λεπτά. Για τον
εμπαιγμό και την κοροϊδία των πολιτών.

Εδώ μας λένε άλλο ένα μεγάλο ψέμα . Ότι τελικά κηρύχθηκε έκπτωτος ο
Καλογρίτσας. Τις καλύτερες απαντήσεις τις έχει δώσει για αυτό η προανακριτική επιτροπή της Βουλής. Αυτό έγινε γιατί στο μεταξύ δεν κατάφερε να πάρει την άδεια του τηλεοπτικού καναλιού, γιατί
διαφωνήσατε με αυτόν . Αυτά όλα έγιναν γνωστά. Έφτασε το Πάτρα-
Πύργος να απασχολεί την λιβανέζικη εταιρία που πήγε να συνεργαστεί
με τον κ. Καλογρίτσα για να πάρουν την τηλεοπτική άδεια.

Παρόλα αυτά με μεγάλο θράσος τα στελέχη σας και ο κ. Παππάς που
επισκέφτηκε μάλιστα και την Ηλεία συνεχίζουν να λένε ψέματα στους
πολίτες της Ηλεία».

ΟΙ ΟΚΤΩ(8) ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ
ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΜΙΑ !

Ο κ . Νικολακόπουλος υπήρξε ακολούθως ακόμη πιο αποκαλυπτικός
παρουσιάζοντας την … ευτράπελη εικόνα ενός δήθεν ξεκινήματος έργου
από τον ΣΥΡΙΖΑ που όμως δεν έγινε ποτέ… Πιο συγκεκριμένα :
«Τι είχε γίνει όμως πραγματικά; Πόσο είχε προχωρήσει το έργο;
– Στο 1ο τμήμα δεν είχε γίνει καμία απολύτως εργασία και ο
ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος γιατί δεν είχε εγγυητική.

– Στο 2ο, αντί για 33% είχαμε πρόοδο εργασιών στο 14%. Αυτό ήταν
και το καλύτερο από τα 8.
– Στο 3ο τμήμα, δεν έγινε καμία εργασία γιατί εκκρεμούσε στο ΣτΕ.
– Στο 4ο, δεν έγινε καμία εργασία, ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος
γιατί δεν είχε εγγυητική.
– Στο 5ο, είχαμε υλοποίηση εργασιών μόνο στο 0,12% με έναν
ωραίο σκουπιδότοπο μέσα.

– Στο 6ο τμήμα, είχαμε υλοποίηση εργασιών μόνο στο 2%.
– Στο 7ο, είχαμε υλοποίηση εργασιών μόνο στο 0,62%.
– Στο 8ο, μετά από υλοποίηση εργασιών μόνο στο 0,1%, ο
ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος.
Δηλαδή στα 8 τμήματα, τα 4 που δεν είχαν καν ανάδοχο και 4 που είχαν
πρόοδο έργου λίγο πάνω από το μηδέν.
Αυτό το έργο ξεκινήσατε. Ένα έργο που δεν τελείωνε ποτέ».

Προηγούμενο Άρθρο

Πώς εξασφαλίζουν οι εργοδότες «διπλή» επιδότηση

Επόμενο Άρθρο

Αυγερινοπούλου: «Τον αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου τον ολοκληρώνει η Κυβέρνηση Μητσοτάκη. Έργο ζωτικής σημασίας για την Ηλεία»

Σχετικά Άρθρα

Ανδραβίδα: Θωρακίζεται από τις πλημμύρες με 250.000ευρώ για έργα στα «Βατσέικα»
Τοπικά

Ανδραβίδα: Θωρακίζεται από τις πλημμύρες με 250.000ευρώ για έργα στα «Βατσέικα»

12 Αυγούστου 2022
ΕΣΠΑ: 35 εκατ. ευρώ για χρηματοδότηση νεοφυών επιχειρήσεων
Οικονομία

Κυβέρνηση: Τα 3+1 μέτρα που ετοιμάζει για οικονομική στήριξη μισθωτών & συνταξιούχων

12 Αυγούστου 2022
Άρτα: O 29χρονος ήθελε να σκοτώσει την γυναίκα του αλλά μπήκε στη μέση ο πεθερός του
Νέα

Άρτα: O 29χρονος ήθελε να σκοτώσει την γυναίκα του αλλά μπήκε στη μέση ο πεθερός του

12 Αυγούστου 2022
Έρχονται έλεγχοι οφειλετών ακόμα και συγγενών τους – Αυτόματες κατασχέσεις λογαριασμών και περιουσίας
Οικονομία

Ρύθμιση φόρων με 5 απλές κινήσεις-Τι χρειάζεται για να πάρετε 24 δόσεις

12 Αυγούστου 2022
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Άρτα: O 29χρονος ήθελε να σκοτώσει την γυναίκα του αλλά μπήκε στη μέση ο πεθερός του
Νέα

Άρτα: O 29χρονος ήθελε να σκοτώσει την γυναίκα του αλλά μπήκε στη μέση ο πεθερός του

12 Αυγούστου 2022
Έρχονται έλεγχοι οφειλετών ακόμα και συγγενών τους – Αυτόματες κατασχέσεις λογαριασμών και περιουσίας
Οικονομία

Ρύθμιση φόρων με 5 απλές κινήσεις-Τι χρειάζεται για να πάρετε 24 δόσεις

12 Αυγούστου 2022
«Σιχάθηκα! Να τους φτύσω; Τσάμπα θα πήγαινε το σάλιο μου»- Γι’ αuτό εξαφανίστηκε από παντού ο Μιχαλόπουλος
Life Style

«Σιχάθηκα! Να τους φτύσω; Τσάμπα θα πήγαινε το σάλιο μου»- Γι’ αuτό εξαφανίστηκε από παντού ο Μιχαλόπουλος

11 Αυγούστου 2022
Αστρονομική Εταιρία Ηλείας: Στο Λάλα την Παρασκευή θα παρατηρηθεί ο ουρανός
Τοπικά, Πολιτισμός

Αστρονομική Εταιρία Ηλείας: Στο Λάλα την Παρασκευή θα παρατηρηθεί ο ουρανός

11 Αυγούστου 2022
Επόμενο Άρθρο
Αυγερινοπούλου: «Τον αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου τον ολοκληρώνει η Κυβέρνηση Μητσοτάκη. Έργο ζωτικής σημασίας για την Ηλεία»

Αυγερινοπούλου: «Τον αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου τον ολοκληρώνει η Κυβέρνηση Μητσοτάκη. Έργο ζωτικής σημασίας για την Ηλεία»

Τα έθιμα των Χριστουγέννων στην Ελλάδα

Τα έθιμα των Χριστουγέννων στην Ελλάδα

Πως ήταν η Χριστουγεννιάτικη Αθήνα πριν από 55 χρόνια; Υπέροχες φωτογραφίες!

Πως ήταν η Χριστουγεννιάτικη Αθήνα πριν από 55 χρόνια; Υπέροχες φωτογραφίες!

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!